سامسونگ گلکسی A8s از صفحه نمایش بدون ناچ بهره خواهد برد

سامسونگ گلکسی A8s با صفحه نمایش اینفینیتی O

بعد از رونمایی سامسونگ از ناچ ها جذاب خود برای نسل های آینده، همگان گمان می بردند این ناچ های زیبا قرار اس برای خانواده گلکسی اس 10 استفاده شوند ولی حال این شرکت کره ای تصمیم به استفاده از طراحی یکی از صفحه نمایش های خود برای گوشی میان رده سامسونگ گلکسی A8s گرفته است.

صفحه نمایش اینفینیتی O

یک از صفحات نمایش بدون ناچی که سامسونگ بصور رسمی از آن ها رونمایی کرد اینفینیتی O بوده است. تصمیم از استفاده چنین صفحه نمایش برای یک گوشی میان رده شاید کمی تعجب برانگیز باشد. ولی سامسونگ با مجهز تر کردن گوشی های هوشمند میان رده خود به قالیت های جدید توجه ویژه ای به این نوع از محصولات خود که بیشتر فروش خود را نیز مدیون آن است داشته است.

صفحه نمایش اینفینیتی O

با توجه به تصویر منتشر شده از پنل جلویی این گوشی هوشمند، صفحه نمایش یکدستی را مشاهده میکنید که فقط حفره ای در قسمت کناری سمت چپ و بالای گوشی مشاهده می شود که محل قرار گیری سنسور دوربین سلفی این گوشی هوشمند می باشد.

مشخصات سامسونگ گلکسی A8s

این گوشی هوشمند میان رده قرار است برای پرازنده خود از چیپست اسنپدراگون 710 بهره ببرد. صفحه نمایش گلکسی A8s نیز اولین محصول این شرکت کره ای خواهد بود که با نسبت تصویر 19.5 به 9 استفاده خواهد کرد. چنین نسبت تصویر بالایی نسبت به بدنه به بهتر شدن و یکدست شدن صفحه نمایش کمک شایانی کرده است.

سامسونگ گلکسی A8s با صفحه نمایش اینفینیتی O

باتری 3000 میلی آمپری نسبتا مناسب نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند میان رده قرار است اولین محصول این شرکت کره ای باشد که به صفحه نمایش اینفینیتی O مجهز خواهد شد. با توجه به قابلیت های جذاب این گوشی و قرار گرفتن در رده گوشی های هوشمند میان رده قطعا قیمت مناسبی خواهد داشت.

سامسونگ همواره بر روی گوشی های میان رده خود حساب ویژه ای باز کرده است. گویا این بار قصد دارد با هرچه بهتر کردن گوشی های این رده بازار فروش جهانی را بیش تر از پیش در بر بگیرد تا تهدید هوآوی مبنا بر گرفتن صدر جدول فروش از سامسونگ را بی جواب نگذارد.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

2 نظرات

کسب رتبه اول فروش گوشی های هوشمند هدف بعدی هوآوی – هوآوی – بنچیمو آذر 4, 1397 - 8:03 ب.ظ
[…] […]
مشخصات فنی جامع و تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی A8s – سامسونگ گلکسی A8s آذر 6, 1397 - 4:02 ب.ظ
[…] و شایعات منتشر شده حاکی از آن بوده است که سامسونگ گلکسی A8s اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از صفحه نمایش […]
دیدگاه بگذارید