سامسونگ گلکسی S21 FE به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 مجهز می شود

بعد از معرفی گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 بود که شاهد رونمایی سامسونگ گلکسی S20 FE بودیم. گوشی هوشمندی که سامسونگ تلاش داشت تا مشخصات جدیدی را با توجه به نظرات کاربرانش برای این گوشی هوشمند در نظر بگیرد. حال قرار است شاهد رونمایی سامسونگ گلکسی S21 FE خواهیم بود که با توجه به شایعات منتشر شده، برخی از مشخصات این گوشی هوشمند پیش از رونمایی رسمی منتشر شده است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند طراحی آشنایی می باشد که اسمارتفون های خانواده سامسونگ گلکسی اس 21 نیز از آن بهره برده بود. در نمای رو به رویی پیش بینی می شود که شاهد حضور صفحه نمایشی 6.4 اینچی (ابعادی بزرگتر از گلکسی اس 21 و کوچکتر از گلکسی اس 21 پلاس) با طراحی ناچ اینفینیتی O مجهز شده است.

در نمای پشتی هم شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین می باشیم. البته هنوز اطلاعاتی از مشخصات سنسور های دوربین این گوشی هوشمند منتشر نشده است. اما در بخش سخت افزاری سامسونگ هیچ چیزی برای این گوشی هوشمند کم نگذاشته است. پیش بینی می شود به احتمال خیلی زیاد سامسونگ گلکسی S21 FE به جدید ترین و البته قدرتمند ترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 با معماری 5 نانومتری مجهز شود. پردازنده که در حال حاضر با توجه به عملکرد بسیار خوبش، به عنوان برترین پردازنده گوشی های هوشمند اندرویدی شناخته می شود.

در بخش میزان ظرفیت باتری هم تقریبا مطمئن شده ایم که این گوشی هوشمند قرار است به باتری با میزان ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شود. گلکسی S20 FE قرار است در تنوع رنگی خاکستری، نقره ای، سبز، بنفش و سفید روانه بازار شود.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود