سامسونگ W2019 محصولی خاص و جذاب با دو صفحه نمایش

چندی پیش اخباری از پرچمدار خاص و جدید سامسونگ به گوش رسید که بیانگر یک گوشی هوشمند جدید تاشو با دوصفحه نمایش بود، حال تصاویری منتشر شده است که جزئیات بیشتری از این گوشی هوشمند جدید با نام سامسونگ W2019 را ارائه می دهد.

این محصول جدید خاص و جذاب از آلومینیوم با کیفیت ساخته شده است که به وسیله پنل شیشه ای در قسمت جلو و پشت گوشی پوشیده شده است. در نگاه اول با محصولی رو به رو می شویم که در دست بسیار خوب قرار میگیرد و ضخامت مناسب آن، در دست گرفتن این گوشی هوشمند جدید را لذت بخش تر کرده است. صفحه نمایش 4.2 اینچی آمولد به خوبی نشان می دهد که برای قابلیت نگه داشتن این محصول در یک دست چقدر مناسب و لذت بخش است با توجه به ضخامت در نظر گرفته شده. باتری 3000 میلی آمپری نیز انتخاب مناسب برای این گوشی هوشمند می باشد. دو صحه نمایش در نظر گرفته شده بر خاص بودن این محصول جدید افزوده است و قرار است از دو دوربین سلفی نیز بهره ببرد.

طبق شایعات  این محصول جدید سامسونگ فقط در چین قابل خریداری است و با این وجود تنها با پردازنده اسنپدراگون 845 روانه بازار خواهد شد و دیگر خبری از پردازنده اگزینوس نخواهد بود.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

1 دیدگاه

مشخصات فنی ویوو NEX 2 مجهز به دو صفحه نمایش جدیدترین مطالب – ویوو NEX 2 – بنچیمو آذر 12, 1397 - 4:00 ب.ظ
[…] سامسونگ W 2019 یکی از محصولات خاص این شرکت کره ای بود که قرار است با دو صفحه نمایش به بازار عرضه شود، منتهی هنوز تاریخ دقیقی از رونمایی این محصول خاص و جالب از طرف سامسونگ بصورت رسمی اعلام نشده است. ویوو بعد از گوشی های هوشمند موفق خود با طراحی های زیبا حال تصمیم به رونمایی از ویوو NEX 2 گرفته است. […]
دیدگاه بگذارید