ساندبارهای HW-Q70R و HW-Q60R سامسونگ با همکاری هارمن کاردن

سامسونگ اخیرا از دو ساندبار سری HW-Q70R و HW-Q60R خود رونمایی کرد. ساندبارهایی که با همکاری هارمن کاردن ساخته شده اند تا بیشترین جزئیات را به گوش کاربران برسانند.

این دو ساندبار با استفاده از تکنولوژی های Adaptive Sound و سامسونگ آکوستیک بیم، وارد مرحله جدیدی از تولید صداهای خروجی شده اند. تکنولوژی های یاد شده باعث می شود ساندبارها با تجزیه و تحلیل صدای تلویزیون، خروجی بهتری را از اسپیکرها پخش کنند. تنظیمات از پیش تعیین شده برای درک بهتر صحنه های مختلف یکی دیگر از ویژگی های این ساندبارها است.

سامسونگ اعلام کرد اگر این ساندبارها در کنار تلویزیون های جدید این شرکت مانند QLED 2019 که از هوش مصنوعی سود می بردند استفاده شوند، قابلیت Adaptive Sound به صورت خودکار تغییر می کند و صدایی بهتر را بر اساس مضمون پخش می کند. به گفته سامسونگ : با توجه به سازگاری صدا که درک می کند با توجه به صحنه های مختلف صدای خروجی را بهینه کند، شنوندگان می توانند صدای واقعی تری را در هر محتوا بشنوند.

تکنولوژی دیگر استفاده شده با نام سامسونگ آموستیک بیم می تواند صدای واقعی را به صورت فراگیر در محیط اطراف پخش کند. در کنار ویژگی های یاد شده، مواردی دیگری مانند Dolby Atmos، DTS: X و صدای 360 درجه که تنها در مدل های خاصی ارائه می شد، در این ساندبارها دیده می شود. سامسونگ اعلام کرد این ساندبارها در ماه آوریل سال جاری به بازار عرضه می شوند.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت دوم : هدفون گیمینگ مناسب پخش موزیک نیست !

کارگاه آموزشی قسمت اول: امپدانس هدفون

تنها 5 روز تا معرفی بهترین هدفون بی سیم جهان WF-1000XM5 سونی

2 نظرات

حسن حاتمی دی 27, 1398 - 6:17 ب.ظ
با سلام میخواستم بپرسم که ساندبارHW-Q70Rسامسونگ یا همکاری هارمن کاردان به بازار ایران اومده که بشه خریدش... آخه در سایتهای فروش گشتم نه این ساندبار بود برای فروش نه ساندبار مدلHW-N950سامسونگ میتونید بگید که این دوساندبار در چه تاریخی به بازار ایران برای خرید و فروش وارد میشن و اینکه اگر در بازار ایران این دوساندبار موجود هستند قیمتشان چند میباشد باتشکر از سایت بسیار خوبتون .
جواد مظفری دی 28, 1398 - 0:41 ق.ظ
درود بر شما خیر این مدل وارد نشده و فکر نمی کنم شرکت برنامه ای برای ورود محصولات جدید داشته باشه. نهایتاً شاید فروشگاه های شهر ب انه این محصول رو موجود کنند
دیدگاه بگذارید