سری شیائومی 14 در 25 فوریه به صورت بین‌المللی عرضه می‌شود

قرار است رقابت در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند بیشتر شود، زیرا شرکت شیائومی قرار است سری 14 شیائومی را در 25 فوریه، یعنی اواخر این ماه در بازارهای بین‌المللی عرضه کند. بهترینِ این سری، مدل Ultra خواهد بود. این بار، این شرکت تصمیم گرفته است که نسخه Pro را از بازارهای بین‌المللی حذف کند، بنابراین قرار است که ما فقط نسخه پایه و Ultra را دریافت کنیم.

شیائومی به منظور اثبات تسلط خود در بازار داخلی، به تازگی معرفی شیائومی 14 اولترا را در چین را آغاز کرده است و تأیید می‌کند که این دستگاه سه روز قبل از عرضه در بازارهای بین المللی در بازار داخلی عرضه می‌شود. این اعلامیه نشان می‌دهد که شیائومی گوشی 14 اولترا را در 22 فوریه، یعنی سه روز قبل از عرضه بین‌المللی معرفی می‌کند.

در مورد مشخصات گوشی شیائومی 14 اولترا باید گفت که شما با یک پرچمدار اصیل روبرو هستید. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3،  قابلیت ذخیره‌سازی سریع، باتری با گنجایش زیاد و مهمتر از همه، سیستم دوربین قوی است. با توجه به اینکه این شرکت روی تعدادی دیگر از محصولات خارج از مجموعه گوشی‌های هوشمند خود کار می‌کند، این احتمال وجود دارد که رویداد معرفی فقط یک رویداد مرتبط با گوشی نباشد، بلکه شاهد محصولات یا تیزرهای دیگری هم باشیم.

شیائومی 14 پایه با قیمت 1099 یورو (1176 دلار) برای نسخه 12/512 گیگابایتی عرضه می‌شود. اگر به دنبال شیائومی 14 اولترا هستید، انتظار می‌رود که قیمت 1499 یورو (1604 دلار) داشته باشد. به یاد داشته باشید که شیائومی انواع دیگری از فضای ذخیره‌سازی را ارائه نخواهد کرد، بنابراین شما تنها می‌توانید بین موارد اشاره شده را انتخاب کنید.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود