شارژر 100 واتی شیائومی با قابلیت شارژ کامل در 17 دقیقه / به همراه ویدئو

قطعا یکی از مهمترین ویژگی های در نظر گرفته شده برای یک گوشی هوشمند مجهز شدن به شارژری با قابلیت شارژ سریع می باشد. شیائومی نیز پیش از این نشان داده بود در زمینه ارائه بهترین ها و ثبت رکورد توانایی های خاصی دارد حال نیز قرار است شارژری 100 واتی را رونمایی کند که پیش از این ما شارژر 50 واتی اپو را به عنوان سریعترین شارژر می شناختیم اما گویا دیگر نوبت به شیائومی رسیده است.

شیائومی بلک شارک 2 آخرین گوشی هوشمند این شرکت بود که مدتی پیش بصورت رسمی رونمایی شد. قطعا با توجه به گیمینگ بودن این محصول جدید بسیاری از علاقه مندان به چنین گوشی های هوشمندی ترجیح می دهند تا زمان کمتری را برای شارژ کامل گوشی خود از دست دهند.

حال قرار است فردا در یک رویداد رسمی شیائومی از چنین شارژری که تا به الان شبیه آن را نیز ندیده بودیم پرده برداری کند. اما پیش از رونمایی رسمی ویدئویی توسط مسئولین این شرکت در رسانه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که با توجه به زمان سنجی که در کنار این گوشی هوشمند مشاهده می کنیم. این شارژر قوی تنها به مدت زمان 17 دقیقه برای شارژر کردن کامل یک گوشی هوشمند با باتری 4000 میلی آمپری زمان نیاز داشت.

سوای شارژر 50 واتی اپو، هواوی نیز برای گوشی میت ایکس خود از شارژر 55 واتی استفاده کرد که توانایی شارژ کامل این گوشی را در مدت زمان 35 دقیقه را داشت. باز هم در صورتی که شارژر جدید شیائومی با توجه به ویدئویی که مشاهده می کنیم توانایی چنین عملکرد عالی را داشته باشد، باید به این شرکت چینی تبریک گفت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !

مدل استاندارد شیائومی 15 از صفحه نمایش 1.5K LTPO و مدل پرو از صفحه نمایش 2K بهره می‌برد