شایعاتی از مشخصات فنی منتشر شده از گوشی میان رده ویوو Y3

ویوو Y3

شرکت چینی ویو یکی از پرکار ترین شرکت های عرصه گوشی های هوشمند این روز ها می باشد. اما ویوو قرار نیست دست از قعالیت خود بردارد و این بار بزودی شاهد رونمایی گوشی هوشمند ویوو Y3 به عنوان یک محصول میان رده با کیفیت و البته قیمت بسیار مناسب خواهیم بود. در ادامه  به مشخصات پیش بینی شده در نظر گرفته برای این محصول میان رده خواهیم پرداخت که به عنوان یک گوشی میان رده مشخصات خوبی را با خود به همراه خواهد داشت.

دوربین های اصلی سه گانه مناسب در کنار باتری قدرتمند

ویوو برای این محصول خود از صفحه نمایش 6.53 اینچی با رزولوشن 1544×720 استفاده کرده. ناچ زیبای واتر دراپ در نظر گرفته شده، به هرچه زیبا تر شدن و کم شدن حاشیه و ناچ این گوشی هوشمند میان رده کمک شایانی کرده. اما گویا با توجه به اینکه قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت بصورت سنتی در قمت پشتی این گوشی در نظر گرفته شده، به احتمال زیاد این محصول میان رده از صفحه نمایش IPS بهره خواهد برد.

در قسمت پشتی این محصول شاهد دوربین های اصلی سه گانه ای مجهز به یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی (هنوز مطمئن نیستیم که این سنسور یک سنسور فوق عریض می باشد یا سنسور زوم) و یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی هستیم.

ویوو Y3

پردازنده مدیا تک هلیو پی 35 به همراه باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری از دیگر مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده می باشد. اما یکی از اصلی ترین معیار های خرید محصولات میان رده قیمت آن ها می باشد و این محصول جدید ویوو نیز قرار است با قیمت 205 دلاری که در میان گوشی های هوشمند میان رده نیز قیمت مناسب و مقرون بصرفه ای به نظر می رسد روانه بازار شود.

اطلاعی از تاریخ معرفی و شروع پیش فروش این گوشی نداریم اما با توجه به شایعات و البته مشخصات فنی در نظر گرفته شده، به احتمال زیاد بزودی شاهد معرفی رسمی جدیدترین گوشی میان رده ویوو خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد