انتشار تصاویری از قاب پشتی گوشی هواوی نوا 5

هواوی نوا 4

در حالی که مدتی است خبری از گوشی های هوشمند با ناچ اینفینیتی O نیست، هنوز یادمان نرفته که هواوی یکی از شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند با چنین صفحات نمایشی بود. هواوی نوا 4 و آنر وی 20 هر دو از صفحات نمایش اینفینیتی O البته از جنس IPS بهره مند شده بودند. حال با توجه به تصاویر منتشر شده باید منتظر رونمایی از گوشی جدید هواوی نوا 5 باشیم.

صفحه نمایش اولد با طراحی نامعلوم!

در تصاویر منتشر شده از قاب پشتی این گوشی هوشمند به چند نکته می توان پی برد. نکات مهمی نیز در این تصاویر نهفته است که در ادامه به این نکات خواهیم پرداخت.

در قسمت پشتی شاهد بریدگی برای محل قرار گیری دوربین های اصلی این گوشی هوشمند می باشیم که معماری در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی این محصول به نسبت نوا 4 متفاوت می باشد. در نوا 4 سنسور های دوربین شاید مشابه با این محصول بصورت عمودی  قرار گرفته بودند اما فلش ال ای دی نیز زیر آخرین سنسور در نظر گرفته شده بود.

قاب پشتی هواوی نوا 5

اما در طراحی دوربین های اصلی این گوشی به احتمال زیاد از فلش ال ای دی در قسمت کناری سنسور های دوربین اصلی استفاده خواهد شد. با توجه به میزان بریدگی در نظر گرفته شده، همانند نوا 4 برای این گوشی نیز مجهز شدن به دوربین های اصلی سه گانه ای را پیش بینی می کنیم.

اما مهمترین نکته، در تصویری قاب پشتی، همانطور که مشاهده می کنید هیچ محلی برای سنسور حسگر اثر انگشت در نظر گرفته نشده است، چنین اتفاقی نوید استفاده از صفحه نمایشی از جنس آمولد را برای این گوشی هوشمند می دهد.

حال به کمی عقب تر برگردیم، نوا 4 از صفحه نمایش اینفینیتی O بهره مند شد، اما نتوانست با توجه به انحصاری بودن چنین صفحات نمایشی از جنس اولد که در اختیار سامسونگ بود، از چنین صفحه نمایشی استفاده کند و مجبور شدن صفحه نمایش IPS را با ناج اینفینیتی O برای این محصول خود در نظر بگیرد.

حال نوا 5 قرار است از سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش بهره مند شود، اما مشخص نیس که هواوی همانند نوا 4 برای این گوشی نیز از صفحه نمایش اینفینیتی O بهره خواهد برد یا خیر.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود