شایعات جدید از سامسونگ W2019

بعد از اولین اخبار منتشر شده از یک گوشی نه چندان شبیبه به پرچمداران این شرکت کره که خود را یک گوشی خاص معرفی کرد و تصاویر محدود از این محصول جدید منتشر شده است، که ما را بیشتر با سامسونگ W2019 آشنا می کند.

این محصول جدید تاییده TENNA را نیز دریافت کرده است. در تصاویر جدید می بینیم که این گوشی هوشمند از رنگ بندی رز گلد نیز بهره می برد. در کنار حاشیه نیز دکمه بیکسبی دیده می شود هرچند می دانیم این قابلیت همواره از دید کاربران این شرکت کره ای مورد نقد قرار گرفته است ولی برای این محصول نیز سامسونگ تصمیم به استفاده از دکمه بیکسبی گرفته است. دوربین های استفاده شده برای W2019 نیز به نظر مناسب باشد.

دو صفحه نمایش 4.2 اینچی سوپر آمولد با کیبورد T9 از جمله مشخصات این محصول جدید خواهد بود. در تصویر منتشر شده پورت USB Type-c برای درگاه شارژر و هدفون در نظر گرفته شده است و هماند گلکسی نوت 9 خبری از جک 3.5 میلی متری نیست.

محصول جدید و خاص سامسونگ قرار است اواخر سال میلادی امسال در ماه نوامبر یا دسامبر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد ولی به احتمال زیاد از تاریخ شروع  پیش فروش تا تحویل به سال بعد میلادی موکول می شود و گویا فقط قرار است قابلیت فروش برای شهروندان چینی ممکن باشد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !