فناوری جدید برای سامسونگ گلکسی اس 10

با توجه به رونمایی پرچمدارن مطرح شرکت های مختلف، امسال یکی از مهمترین رویداد های عرصه های گوشی های هوشمند را شاهد بودیم. از رخداد بزرگ اپل با اولین پردازنده 7 نانومتری A12 بایونیک که قدم رو به جلوی موثری بود و رویداد سامسونگ برای گلکسی نوت 9 تا رونمایی بزرگ و مجلل هوآوی با معرفی خانواده میت 20 که از اولین پردازنده های 7 نانومتری استفاده شده برای گوشی های اندرویدی با نام kirin 980  بهره برد و قابلیت های جذاب این خانواده محبوب. حال تمام نگاه ها معطوف پرچمدار آینده این شرکت یعنی گلکسی اس 10 شده.

با توجه به اتفاقات جالب و استفاده از پردازنده های 7 نانومتری توسط اپل و هوآوی حال سامسونگ تصمیم گرفته است تا برای پرچمدار آینده خود، سامسونگ گلکسی اس 10 برگی برنده رو کند. هرچند این محصول جدید امسال به احتمال زیاد رونمایی نخواهد شد و قرار است در سال میلادی جدید به صورت رسمی رونمایی شود ولی، این غول کره ای گویا می خواهد تا رونمایی از این محصول نشان دهد که چه اتفاقات تازه و جالبی را برای پرچمدار آینده خود در نظر گرفته است.

شایعات و اخبار منتشرشده نشان می دهد که این شرکت کره ای در حال تلاش برای ثبت اختراع اسکنر اثر انگشت اپتیکال می باشد. با توجه به استقبال خوب کاربران از سنسور اثر انگشت در قسمت صفحه نمایش حال سامسونگ از این قابلیت، اما با بهبود بسیار چشم گیری استفاده خواهد کرد. اسکنر اثر انگشت اپتیکال به گونه ای خواهد بود که برای امکان اسکن اثر انگشت شما دیگر لازم نیست به نقطه خاصی اشاره کنید و تمام صفحه قابلیت اسکن اثر انگشت شما را خواهد داشت که چنین اتفاق جذابی این قابلیت را بسیار آسان تر خواهد کرد و به احتمال خیلی زیاد، این قابلیت جدید در سامسونگ گلکسی اس 10 اجرایی خواهد شد. جالب است در طرح های اولیه منتشر شده یکی از آن ها شبیه به نسل های قبل این شرکت با قاب ضخیم بوده و دیگری بسیار شبیه به هوآوی میت 20 می باشد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

1 دیدگاه

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ در جستجوی بهترین ها موبایل و تبلت .بنچیمو آبان 3, 1397 - 7:40 ب.ظ
[…] کند. این غول کره ای قرار است برای سال میلادی جدید گلکسی اس ۱۰ را رونمایی کند و طبق معمول توقعات از این شرکت کره ای […]
دیدگاه بگذارید