اولین عکس ثبت شده با دوربین One Plus 6T در شب

پرچمدار جدید وان پلاس که هفته آینده به صورت رسمی رونمایی می شود، از سخت افزار قابل توجهی بهره می برد و از این روی می توان فروش بالای One Plus 6T را تضمین شده دانست. مهم ترین بخشی که در اخبار این برند چینی مورد توجه قرار گرفته، قابلیت دوربین های دو گانه اصلی است که در حال حاضر رقابت شدیدی میان پرچمداران برند های مختلف در این زمینه وجود دارد. به تازگی یک عکس برای نمایش قابلیت دوربین One Plus 6T در شرایط نور کم و با جزئیات فراوان در پس زمینه منتشر شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، پرچمدار جدید وان پلاس به چیپ ست اسنپ دراگون 845 و هشت گیگابایت رم مجهز است که در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 630 شباهت بسیاری به پرچمداران اندرویدی جدید دارد. در بخش دوربین نیز یک سنسور 12 مگاپیکسلی 26 میلی متری واید با گشادگی دریچه دیافراگم متغیر بین 1.5 تا 2.4 به همراه یک سنسور 20 مگاپیکسلی فوکوس خودکار با گشادگی دریچه دیافراگم 2.6 در نظر گرفته شده است. سنسور دوربین سلفی نیز بر اساس اطلاعات فعلی از نوع 25 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.0 است.

سریع ترین عکس برداری متعلق به دوربین کدام پرچمدار است

اولین عکس رسمی که از قابلیت های دوربین دوگانه وان پلاس 6 تی منتشر شده، با کیفیت 13 مگاپیکسل ثبت شده و موارد جالبی را می توان در این عکس مشاهده کرد. هر چند اطلاعات EXIF از این عکس وجود ندارد و مشخص نیست که تنظیمات دوربین برای ثبت تصویر به چه صورت بوده و اینکه گوشی روی سه پایه قرار داشته یا خیر، اما جزئیات عکس قابل تحسین است.

برای درک بهتر جزئیات عکس ثبت شده با دوربین دوگانه One Plus 6T، کیفیت اصلی آن را روی سایت قرار دادیم.

ترکیب رنگ ها، بافت مناطق دور دست از جمله ابر ها، کیفیت و جزئیات یک دست در تمامی بخش های عکس از مهم ترین موارد قابل مشاهده در عکس هستند. وان پلاس پیش از این اعلام کرده بود که پرچمدار بعدی خود را با حالت عکاسی ویژه شب معرفی خواهد کرد که پیشتر در گوشی هوشمند بی نظیر هواوی P20 Pro نیز لحاظ شده بود. در حال حاضر پرچمدار هواوی از نظر امتیاز دوربین در وب سایت DXOmark با امتیاز 109 در صدر قرار دارد و پرچمدار پیشین وان پلاس نیز امتیاز 96 را به خود اختصاص داده بود.

به این ترتیب می توان پیش بینی کرد که One Plus 6T قابلیت قرار گرفتن در رده های بالای جدول را دارد و به طور حتم مقایسه دوربین 6T با رقبای قدرتمند از سامسونگ، هواوی، اپل، شیائومی و اچ تی سی به جذاب تر شدن رقابت منجر خواهد شد. بسیاری از کاربران و کارشناسان حوزه موبایل در انتظار رونمایی رسمی One Plus 6T و مشاهده قابلیت های دوربین دوگانه و دوربین سلفی آن هستند.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد