شایعات منتشر شده از سامسونگ گلکسی نوت 10

سامسونگ گلکسی نوت 10، گویا قرار است چون گلکسی اس 10 همگان را متعجب کند. زمانی که در سال 2009 اچ تی سی HD2 با صفحه نمایش 4.3 اینچی رونمایی شد، خیلی ها معتقد بودند که دیگر گوشی های هوشمند از این اندازه بزرگتر نمی شوند.

اما تقریبا 2 سال بعد سامسونگ گلکسی نوت این پیش بینی را نقض کرد و گوشی از یک صفحه نمایش 5.3 اینچی بهره برد. حال اما جدیدترین گوشی ها هوشمند یعنی سامسونگ گلکسی نوت 9 با صفحه نمایش 6.4 اینچی و آیفون ایکس اس مکس با صفحه نمایش 6.5 اینچی در دسترس هستند.

سامسونگ گلکسی نوت 9

سامسونگ گلکسی نوت 10 :

بنا بر گزارش یک منبع خبرگزاری کره ای. انتظار می رود سامسونگ گلکسی نوت 10 از یک صفحه نمایش 6.66 اینچی با رزولوشن 4K بهره خواهد برد. با توجه به نام کدی که جدیدا سامسونگ به ثبت رسانده است یعنی DaVinci، به احتمال زیاد بی ارتباط با سامسونگ گلکسی نوت 10 نمی باشد.

این پرچمدار آینده غول کره ای، برای شهروندان آمریکایی قرار است به پردازنده جدید انسپدراگون 8150 مجهز شود.

این پردازنده قدرتمند در آخرین بنچمارک های گرفته شده توانست مکان نخست را از پردازنده بایونیک A12 اپل بگیرد و امتیاز بهتری را کسب کند. بعد از معرفی چیپست اسنپدراگون 8150، قول استفاده از ان در پرچمداران آینده سامسونگ داده شده بود، چنین پیش بینی برای پردازنده گلکسی نوت 10 چندان دور از باور نیست.

با توجه به رشد خوب شبکه های نسل پنجم، به احتال زیاد این گوشی هوشمند نیز از مودمی با قابلیت پوشش چنین شبکه اینترنتی بهره خواهد برد.

از دیگر احتمالات برای این پرچمدار غول پیکر سامسونگ، بهره بردن از دوربین سه گانه اصلی می باشد. تاریخ رونمایی این محصول نیز با توجه به اخبار منتشر شده اواسط سال میلادی آینده خواهد بود.

سامسونگ گلکسی نوت 10 با وجود صفحه نمایش بزرگ 6.66 اینچی که به احتمال زیاد از آن بهره خواهد برد، هنوز هم به عنوان بزرگترین گوشی هوشمند این شرک شناخته شده نیست. گوشی انعطاف پذیر سامسونگ،با صفحه نمایش 7.3 اینچی در حالت طبیعی هنوز از این حیث در میان محصولات این شرکت رکورد دار است.

منبع

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود