شایعه پیش‌خرید بازی GTA VI از تاریخ 12 دسامبر

Rockstar Games، سازنده بازی‌های محبوب سری Grand Theft Auto (GTA) اخیراً اعلام کرده است که تریلر قسمت بعدی این سری یعنی GTA VI در اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار تریلر، شایعات و گمانه‌زنی‌هایی در مورد ویژگی‌ها و تاریخ انتشار بازی در اینترنت منتشر می‌شود. یکی از این شایعات ادعا می‌کند که طرفداران می‌توانند GTA VI را از 12 دسامبر 2023 پیش‌خرید کنند. با این حال، این ادعا به زودی توسط Rockstar Universe، وب‌سایت وابسته به Rockstar Games، رد شد و فاش کرد که GTA VI فقط می‌تواند پس از اعلام تاریخ انتشار رسمی، برای پیش‌سفارش در دسترس شود.

GTA VI یکی از موردانتظارترین بازی‌ها در بین تمام بازی‌های تاریخ است و طرفداران مشتاقانه منتظر هر گونه خبر یا به‌روزرسانی در مورد این دنباله هستند. با این حال، اطلاعات موجود به صورت آنلاین اغلب گیج‌کننده، متناقض یا غیر قابل اعتماد هستند. بنابراین، طرفداران باید مراقب باشند که هر چیزی را که آنلاین می‌بینند یا می‌شنوند باور نکنند، زیرا منابع بسیاری از اطلاعات نادرست، شایعات یا فریب‌کاری وجود دارد.

با وجود عدم مشخص شدن تاریخ انتشار رسمی، طرفداران از هم اکنون در مورد ویژگی‌ها و گیم‌پلی بازی GTA VI گمانه‌زنی می‌کنند. مدتی پیش یک هکر، ویدیویی از بازی را به بیرون درز کرد، و شایعه‌ای پخش شد حاکی از آن که بازی یک قهرمان زن خواهد داشت. شایعه دیگری حاکی از آن است که بازی در Vice City، شهری خیالی بر اساس میامی فلوریدا، که قبلا در GTA Vice City به نمایش گذاشته شده بود، می‌گذرد.

GTA V، قسمت قبلی این سری، در سال 2013 منتشر شد و از آن زمان به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است. این بازی به دلیل گیم‌پلی جهان‌باز، داستان جذاب و حالت چند نفره مورد تحسین قرار گرفته است. باید دید که آیا این GTA VI هم می‌تواند پس از انتشار رضایت مخاطبان را به همراه داشته باشد یا خیر.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024