شرکت AOKZOE از کنسول دستی A2 Ultra خود رونمایی کرد

شرکت AOKZOE کنسول دستی جدید A2 Ultra خود را معرفی کرده که با پردازنده‌ Core Ultra Meteor Lake اینتل عرضه می‌شود.

کنسول‌های دستی قبلی AOKZOE فقط بر اساس پردازنده‌های فونیکس AMD بودند و حتی کنسول بازی A2 (مدل پایه) از APUهای سری Ryzen 6000/7000 بهره می‌برد. با این حال، با توجه به وضعیت فعلی بازار و اینکه پردازنده Meteor Lake Core Ultra اینتل در بین تولیدکنندگان محبوبیت پیدا کرده‌، AOKZOE تصمیم گرفته تا پا به عرصه رقابت بگذارد و از کنسول بازی جدید A2 Ultra خود با این پردازنده رونمایی کند.

در جدیدترین تیزر آپلود شده توسط AOKZOE در پلتفرم چینی Weibo، این شرکت فاش کرد که کنسول دستی A2 Ultra، دارای پردازنده Core Ultra 7 اینتل خواهد بود. با این حال، این شرکت SKU خاصی را که قرار است معرفی شود، فاش نکرد. بر اساس روند صنعت، پردازنده ارائه‌شده احتمالاً Core Ultra 7 155H اینتل یا هر گونه بالاتر دیگری در این سری باشد. با این حال، 155H احتمالاً گزینه ارجح در اینجا باشد، چراکه قبلاً شاهد معرفی این CPU در کنسول دستی Claw شرکت MSI هم بوده‌ایم. در هر حال سری Meteor Lake اینتل رقابت سختی را برای AMD Phoenix و حتی APU‌های Hawk Point در آینده ایجاد خواهد کرد.

AOKZOE همچنین نتایج تست 3DMark با کنسول دستی A2 Ultra خود را ارئه داده که نشان می‌دهد در حالی که با توان 35 وات کار می‌کند، امتیاز کلی 4169 را به دست آورده و این باعث می‌شود که از نزدیک‌ترین همتایان خود جلوتر باشد. این کنسول دستی با طراحی زیبای سفید، هاله مشکی روی دکمه‌ها و جوی استیک‌هایی با نور RGB ارائه می‌شود تا تجربه مدرن خوبی را ارائه دهد.

تاریخ عرضه اولیه کنسول AOKZOE A2 Ultra، چهاردهم ماه آوریل خواهد بود، اما هیچ خبری در مورد قیمت آن وجود ندارد. احتمالاً این کنسول قیمتی نزدیک به کنسول MSI Claw داشته باشد که 699 دلار آمریکا است.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد