هوش مصنوعی Gemini Ultra گوگل به گوشی‌های OnePlus و OPPO می‌آید

گوشی‌های OnePlus اخیراً شروع به ارائه ویژگی پاک‌کن هوش مصنوعی کرده‌اند که از قدرت هوش مصنوعی برای حذف اشیاء ناخواسته از عکس‌های خود استفاده می‌کند. این اولین باری بود که شرکت تصمیم گرفت ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای دستگاه‌های خود ارائه کند، اما اکنون به نظر می‌رسد که این مسئله در حال گسترش است، چراکه OnePlus و OPPO تأیید کرده‌اند مدل Gemini گوگل به دستگاه‌های خود وارد می‌شود.

گوگل در جریان رویداد Cloud Next خود اعلام کرد که هر دو گوشی OnePlus و OPPO از ویژگی‌های Gemini برخوردار خواهند شد. مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی که برای این دستگاه‌ها ارائه می‌شود شامل خلاصه‌سازی، جعبه ابزار هوش مصنوعی و موارد دیگر است. این برندها همچنین در مورد اینکه چگونه می‌توان از قدرت هوش مصنوعی برای تولید محتوا در رسانه‌های اجتماعی استفاده کرد، صحبت کردند. به نظر می‌رسد این ویژگی بسیار خوبی برای کسانی باشد که به دنبال استفاده از هوش مصنوعی برای این اهداف هستند.

علاوه بر آن، OPPO و OnePlus همچنین در مورد چگونگی دریافت Gemini Ultra که از قضا قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی این شرکت است، صحبت کرده‌اند. این شرکت‌ها تا آنجا پیش رفتند که می‌گویند «هدف دارند اولین شرکتی باشند که ویژگی‌های مبتنی بر پلتفرم Gemini Ultra را در اواخر سال جاری در گوشی‌های هوشمند عرضه می‌کنند.» جالب اینجاست که هر دستگاه دیگری در بازار در حال حاضر از مدلی با قدرت کم‌تر به نام Gemini Nano گوگل استفاده می‌کند. البته باید گفت که Nano نیاز به اینترنت ندارد اما Ultra به آن نیاز دارد.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !