شرکت Caviar مدل جدیدی از هدست Vision Pro اپل را با قیمت 40000 دلار عرضه خواهد کرد !

Vision Pro یک هدست پیشرفته بود که صنعت واقعیت افزوده را درگرگون کرد. اپل محصولی را ارائه کرد که نسبت به رقبا توانایی بیشتری داشت، اما قیمت آن برای بسیاری از کاربرانی که مایل به دریافت آن بودند کمی خارج از محدوده بود. خرید ویژن پرو با قیمت 3499 دلار برای مدل پایه آسان نیست و اگر فکر می‌کنید این هدست برای شما گران است، پس صبر کنید تا قیمت مدل تغییریافته این هدست را از شرکت Caviar بشنوید. Caviar قرار است هدست Vision Pro را به گونه‌ای اصلاح کند که اصلاً مناسب جیب افراد معمولی نیست.

صرف نظر از مشکلاتی که در این هدست کشف شد، آنطور که در تست‌ها و بررسی‌های مختلف دیده‌ایم Vision Pro دارای قطعات داخلی قدرتمند و صفحه نمایش خیره‌کننده‌ای است که تجربه واقعیت افزوده را زنده می‌کند. به دلیل قیمت بالای آن و با توجه به وجود گزینه‌های ارزان‌تر مانند متا، هنوز برای برخی از کاربران ارزش خرید ندارد. در این میان Caviar در حال برنامه‌ریزی برای عرضه نسخه تغییریافته ویژن پرو با طلای 18 عیار در سال آینده است که هزینه‌ای بسیار بیشتر از بالاترین مدل این هدست اپل خواهد داشت.

مدل Caviar هدستی با چرم Connolly همراه با روکش طلایی است که از عینک‌های تاشو تاپ فورد و ماسک‌های اسکی گوچی الهام گرفته شده است. این محصول در رنگ طلایی بسیار شیک به نظر می‌رسد. محصول اصلی فقط با یک شیشه در جلو ارائه می‌شود اما در این مدل روکشی هم روی آن قرار دارد. Caviar دلیلی هم برای قرار دادن این روکش در Vision Pro دارد. به گفته این شرکت، بعضی از کاربران نمی‌خواهند هنگام استفاده از هدست چشمانشان نمایان باشد و روکش طلایی از نمایش آن جلوگیری می‌کند.

Caviar به دنبال تولید انبوه این مدل از Vision Pro نیست زیرا فضای داخلی آن بسیار کوچک و قیمت آن بسیار بالاست. اپل Vision Pro را با قیمت 3499 دلار برای مدل پایه به فروش می‌رساند که هنوز هم برای کاربران عادی بسیار گران است و پوشاندن هدست با طلای 18 عیار آن را غیرقابل دسترس‌تر هم می‌کند. Caviar تنها به دنبال تولید 24 دستگاه از نسخه خود است که تخمین زده می‌شود اوایل سال آینده در دسترس قرار گیرد.

قیمت ویژن پرو با طلای 18 عیار 40000 دلار است. Caviar به‌خاطر کاستوم کردن رده بالای خود شناخته می‌شود و این شرکت اخیراً آیفون 15 پرو را هم تغییر داده تا با طراحی Vision Pro مطابقت داشته باشد که قیمت آن 8060 دلار است.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !