شکنجه ای جدید برای یکی از بهترین گوشی های گیمینگ، این بار قرعه به نام ایسوس ROG درآمد

یکی از کانال های جالب یوتیوب با نام Jerry Rig Everything با توجه به کارهای دور از منطقی که انجام می دهد طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است، البته همین کار های به ظاهر غیر منطقی رقابت جالبی را میان گوشی های هوشمند شرکت های این عرصه به وجود آورده است، برای مثال یکی از بدترین ویدئو های این کانال بسیار برای اپل گران تمام شد، در ویدئوی منتشر شده آیپد پرو 2018 زیر فشار دستان jerry طاقت نیاورد و براحتی خم شد،  تمام فضاهای خبری پر شده بود از تیتر کنایه آمیز، “اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر اپل معرفی شد”.

آیپد پرو 2018 در تست فشار طاقت نیاورد (اولی گوشی هوشمند انعطاف پذیر اپل!!!!)

چندی پیش نیز jerry به سراغ یک پرجمدار قدرتمند به نام هوآوی میت 20 رفت و هر بلایی که به دهنتان نمی رسد هم بر سر این گوشی زبان بسته آورد، حال گویا نوبت به گوشی های هوشمند ایسوس رسیده است.

سوای تجربه شخصی، همواره ایسوس در ساخت گوشی های هوشمند خود نمره قبولی را گرفته است و از متریالی بسیار با کیفیت برای گوشی های هوشمند ساخته شده بهره برده است. یکی از آخرین محصولات این شرکت گوشی گیمینگ ایسوس ROG بود که با استفاده از مشخصات داخلی بسیار مناسب و البته طراحی بسیار بسیار زیبا توانست عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

ایسوس ROG

زمانی که به طراحی زیبای این گوشی هوشمند رسیدم با توجه به اینکه خودم ویدئویی که شما دوستان عزیز می خواهید ببینید را دیده ام نتوانستم براحتی از کنار زیبایی این گوشی هوشمند بگذرم. دوباره تاکیید می کینم، با توجه به صحنه های دلخراش این ویدئو، تماشای آن برای افراد عاشق گوشی های هوشمند توصیه نمی شود!!!!!

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !