قابلیت دسترسی از راه دور جدید برای تلویزیون های هوشمند سامسونگ

قطعا یکی از قابلیت های جالب تلویزیون های هوشمندی که در حال حاضر از آن ها استفاده می کنیم، اتصال با سیستم های کامپیوتری، لپ تاپ و یا مخصوصا گوشی های هوشمند می باشد تا لذت استفاده از یک صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت را تجربه کنید. قیل از این با استفاده از اسمارت کانکت یا همان اتصال هوشمند تلویزیون شما تنها بصورت یک نمایشگر عمل می کرد اما حالا دیگر بحث فرق کرده است.

قابلیت جدید اتصال از راه دور

اگر کمی راجع به ماشین های مجازی بدانید و یا اطلاعات کمی در باره اش داشته باشید قطعا اسم vmware به گوشتان خورده است. ماشین های مجازی برای سیستم های استفاده می شوند که شما می خواهید برای مثال چند ویندوز متفاوت را روی سیستم خود داشته باشید ولی طبعا در شرایط عادی نمی شود هر تعداد ویندوز، بر روی سیستم نصب کرد، vmware شبیه به یک سیستم مجزا عمل می کند و شما می توانید بصورت مجازی چندین سیستم بر روی سیستم خود داشته باشید.

اتصاال دور جدید با استفاده از ماشین مجازی vmware

در اتصال جدید که برای تلویزیون های سامسونگ در نظر گرفته شده، نیز از چنین قابلیتی استفاده شده است، شاید در ابتدای ظاهر این همان قابلیت اتصال هوشمندی باشد که در اکثر تلویزیون ها موجود می باشد اما باید بدانید شما با استفاده از این قابلیت می توانید به گوشی هوشمند خود و یا لپ تاپ، فقط با ارتباط بی سیم متصل شوید، و برای مثال اگر می خواهید با لپ تاپ خود کار کنید، کافی است با استفاده از این قابلیت جالب به لپ تاپ شخصی خود متصل شوید و حتی با وصل کردن موس به تلویزیون براحتی با سیستم شخصی خود شروع به کار کنید.

این قابلیت پرکاربرد با استفاده از ماشین مجازی vnware چنین امکانی را در اختیار شما می گذارد، تا تلویزیون شما همانند یک ماشین مجازی عمل کند و با توجه به مثالی که زده شد، عملکردی چون یک لب تاپ را از خود نشان می دهد. سامسونگ اعلام کرده است از سال میلادی 2019، تمام تلویزیون های هوشمند این شرکت به این قابلیت جذاب مجهز خواهند شد.

منبع: sammobile

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد