شکنجه وان پلاس 7 پرو / جری به هیچ گوشی رحم نمی کند

شکنجه وان پلاس 7 پرو حتی نامش هم قلب ما را به درد می آورد. JerryRigEverything یکی از معروف ترین کانال های یوتیوب می باشد که آزمایشات سخت و کمی دور از منظق را بر روی گوشی های هوشمند انجام می دهد و واقعا باید گفت رفتار خشونت آمیز با برخی از پرچمداران زیبا، حتی طاقت دیدن بالایی می خواهد.

اما این بار جری به سراغ گل سر سبد پرچمداران وان پلاس، یعنی وان پلاس 7 پرو رفته است. گوشی زیبا با مشخصات فنی قدرتمند و البته طراحی خاص دوربن سلفی پاپ آپ در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند که به هرچه زیبا تر شدن این گوشی کمک شایانی کرده است.

وان پلاس 7 پرو

در کنار این ویژگی های باید گفت که تا به امروز گوشی هوشمند به زیبایی این گوشی در میان محصولات پیشین وان پلاس مشاهده نکرده بودیم. رنگ زیبای آبی خاص در نظر گرفته شده که در بازتاب های مختلف نور جلوه بسیار زیبایی به این گوشی می دهد، یکی دیگر از دلایل نفس گیر تر شدن این ویدئو می باشد.

وان پلاس 7 پرو

جری این بار طبق روال همیگشی اش با ابزار شکنجه ای که در اختیار دارد به جان این زیبای دوست داشتنی می افتد. از صفحه نمایش زیبا و بدون ناچ این گوشی هوشمند گرفته تا طراحی زیبای دوربین سلفی پاپ آپ و طراحی و رنگ زیبای در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند.

بهتر است بیشتر از این ادامه ندهیم، به علاقه مندان و عاشقان گوشی های هوشمند که سابقه مشکلات قلبی دارند، پیشنهاد می شود این ویدئو شکنجه وان پلاس 7 پرو را مشاهده نکنند!!!!!!

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد