گوشی وان پلاس 7 پرو ضد آب است؟ / 30 دقیقه نفس گیر

وان پلاس 7 به همراه وان پلاس 7 پرو بصورت رسمی به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت رونمایی شدند. مدل پرو این گوشی های هوشمند با توجه به بهره بردن از بهترین مشخصات فنی در نظر گرفته شده، به عنوان گل سر سبد پرچمداران این شرکت می شناسیم. اما این بار آزمایش جالبی را برای این گل سر سبد در نظر گرفته شده است تا ببینیم این گوشی هوشمند در مقابل آب تا چه میزان از خود مقاومت نشان خواهد داد.

چالشی برای استاندارد های IP

همانطور که در رونمایی رسمی این گوشی مشاهده کردیم خبری از ضد آب بودن و پشتیبانی از استاندارد های IP برای این گوشی نبود. اما آزمایش صورت گرفته نشان می دهد در صورتی که این گوشی از دستتان به درون چاله آبی و یا جاهای دیگر، در صورت نجات گوشی تا مدت زمان مشخص، در این صورت چه اتفاقی برای این گوشی هوشمند خواهد افتاد.

وان پلاس 7 پرو

همانطور که می دانید، این گوشی هوشمند از صفحه نمایش بدون ناچ و دوربین سلفی پاپ آپ بهره مند شده. یکی از دلایل اصلی عدم پشتیبانی از استاندارد های IP برای این گوشی، استفاده از چنین طراحی برای دوربین سلفی می باشد.

دوربین سلفی پاپ آپ وان پلاس 7 پرو

در مرحله اول 30 ثانیه این گوشی در درون ظرفی از آب قرار گرفت، سپس مدت زمان 1 دقیقه و 5 دقیقه و در نهایت 30 دقیقه برای این آزمایش در نظر گرفت و عملکرد های متفاوتی از این گوشی هوشمند را شاهد بودیم. اما باید گفت که گل سر سبد پرچمداران وان پلاس شاید از استاندارد های IP پشتیبانی نکند، اما عملکرد بسیار  خوبی را از خود نشان داد که پیشنهاد می کنیم تا این ویدئو جذاب را مشاهده کیند تا عملکرد این گوشی هوشمند را در مواجه با آب مشاهده کنید.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !