شیائومی می میکس 4 مجهز به صفحه نمایش ۹۰ هرتزی

شیائومی می میکس 4 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت بزودی رونمایی خواهد شد. این بار شیائومی ویژگی های جذاب و البته قدرتمندی را با توجه به شایعات منتشر شده به این پرچمدار جدید خود اختصاص خواهد داد.

سامسونگ اولین سنسور دوربین ۶۴ مگاپیکسلی را رونمایی کرد و این شیائومی ردمی نوت ۸ پرو بود که به عنوان اولین گوشی هوشمند به چنین سنسور دوربین قدرتمندی مجهز شد.

شیائومی پیش از این می میکس ۳ را روانه بازار کرد. به نظر شخصی خودم می میکس ۳ با بهره بردن از دوربین سلفی پاپ آپ و البته مشخصات فنی قدرتمند، سوای ظاهر زیبای آن، توانست عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد.

پیش از این به لطف شایعات منتشر شده، شیائومی می میکس 4 قرار است به سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شود. این در حالی می باشد که پیش از شیائومی، هیچ خبری از این سنسور قدرتمند منتشر نشده بود.

اما بعد از اعلام رسمی شیائومی، مطلع شدیم که این سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی را سامسونگ در اختیار این شرکت گذاشته.

در کنار طراحی دوربین سلفی پاپ آپ در نظر گرفته شده و مشخصات فنی قدرتمند، گویا شیائومی این بار صفحه نمایشی با نرخ بروزرسانی تصویر ۹۰ هرتزی را برای می میکس ۴ در نظر خواهد گرفت.

اما داستان همین جا تمام نمی شود، این بار شارژر قدرتمندی نیز این پرچمدار جدید را همراهی خواهد کرد. شارژر ۴۰ واتی قرار است برای می میکس ۴ در نظر گرفته شود که نوید شارژ کامل باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری این گوشی هوشمند را در مدت زمان کمی می دهد.

جدیدترین پردازنده ۷ نانومتری کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس که با هدف استفاده برای گوشی های هوشمند گیمینگ رونمایی شد، گویا قرار است برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود