شیائومی می 9 قدرتمند تر از همیشه: پردازنده ای قدرتمند در کنار دوربین فوق العاده

شیائومی خیلی پیش تر خبر رونمایی از گوشی هوشمند جدید خود مجهز به سنسور 48 مگاپیکسلی را داده بود اما بعد از آن این هوآوی بود که برای گوشی های هوشمند nova 4 و honor v20 از چنین سنسور قدرتمندی استفاده کرد حال نیز شیائومی می 9 نیز با قابلیت های جذاب و فوق العاده معرفی شده است.

شیائومی می 8

شیائومی می 9 با پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855

پیش ازاین می دانستیم گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 به پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 مجهز می شوند و سونی اکسپریا XZ4 نیز با بهره بردن از این پردازنده قدرتمند کورد بنچمارک ها را جا به جا کرد. حال با انتشار آخرین پست Lei Jun در رسانه اجتماعی چینی ویبو مشخصات گوشی جدید این شرکت بیان شده است که یکی از مشخصات فنی جالب این گوشی هوشمند بهره بردن از پردازنده جدید 7 نانومتری اسنپدراگون 855 کوآلکام می باشد.

پست منتشر شده توسط مدیر عامل شرکت شیائومی

دوربین سه گانه اصلی با سنسور قدرتمند 48 مگاپیکسلی

این گوشی هوشمند همانند گوشی های هوشمند هوآوی nova 4  و honor v20 از دوربین سه گانه اصلی بهره برده است. یک سنور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور TOF برای عکسبرداری سه بعدی برای شیائومی می 9 در نظر گرفته شده است.

جالب است بدانید صفحه نمایش 6.4 اینچی با نسبت تصویر 19 به 9 و رزولوشن FHD پلاس از جنس آمولد صفحه نمایش بسیار با کیفیتی را به شما ارائه می دهد. استفاده از صفحه نمایش آمولد برای این گوشی هوشمند باعث شده است تا قابلیت سنسور اسکنر اثر انگشت در قسمت صفحه نمایش شیائومی می 9 در نظر گرفته شود.

باتری 3500 میلی آمپری و ابلیت شارژ سریع 32 واتی به همراه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر قابلیت های این گوشی هوشمند می باشد.

قیمت مناسب 436 دلاری برای این گوشی هوشمند پیش بینی می شود و به احتمال زیاد شیائومی نمایش MWC را برای رونمای این گوشی هوشمند جدید خود در نظر خواهد گرفت.

منبع: droidholic

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !