شیائومی گوشی انعطاف پذیر با قیمتی ارزانتر از سامسونگ گلکسی fold تولید می کند

گوشی های هوشمند انعطاف پذیر این روزها سر و صدای بسیار به پا کرده. در رونمایی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 شاهد حضور اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی fold بودیم، بعد از آن در نمایشگاه MWC 2019 هوآوی از گوشی انعطاف پذیر میت ایکس خود پرده برداری کرد. اما این گوشی های هوشمند خاص، به ترتیب با قیمت های نجومی 1980 دلاری و 2600 دلاری روانه بازار خواهند شد. اما حال شیائومی گوشی انعطاف پذیری تولید خواهد کرد که تقریبا، نصف مبلغ در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی fold را دارا می باشد.

گوشی انعطاف پذیر شیائومی با قیمت 999 دلاری

دیگر زمان آن گذشته که تنها تعداد محدودی از شرکت های عرصه گوشی های هوشمند توان تولید گوشی های هوشمند خاص را داشته باشند، این بار شرکت های نوپا این عرصه نیز، وارد رقابت با غول های این عرصه شده اند. ابتدا گوگل چند روز پیش با انتشار پتنتی از طرح در نظر گرفته شده برای اولین گوشی انعطاف پذیر خود خبر داد. حال نیز شیائومی قرار است اولین گوشی انعطاف پذیر خود را تولید کند.

گوشی انعصاف پذیر شیائومی

اما سوای این گوشی هوشمند، قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول جدید توجه ما را به خود جلب کرده، قیمت 999 دلاری در نظر گرفته شده تقریبا نصف مبلغی است که برای گلکسی fold در نظر گرفته شده است. یکی از دلایل اصلی چنین قیمت پایین برای گوشی انعطاف پذیر شیائومی صفحه نمایش اولدی می باشد که این محصول خاص از آن بهره مند خواهد شد. در کنار این نیز پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 هفت نانومتری به همراه رم 10 گیگابایتی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

قیمت خرده فروشی پردازنده Core i9-14900KS مشخص شد

مایکروسافت قابلیت ارتقا رایگان ویندوز 7 و 8 به 10 و 11 را لغو می‌کند

اطلاعات نسل بعدی کارت گرافیک Xe2 اینتل با کد Battlemage فاش شد