شیائومی گوشی جدید سری ردمی خود را به پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 مجهز خواهد کرد

شرکت های نسبتا جدید عرصه گوشی های هوشمند که در چند سال اخیر فعالیت چشم گیری از خود نشان دادند، توانستند ثابت کنند که در مقابل شرکت های قدرتمندی چون سامسونگ و هوآوی حرفی برای گفتن دارند. این شرکت ها بیشتر گوشی های هوشمند میان رده ای را وارد بازار کردند، چنین استراتژی با توجه به قیمت بالای پرچمداران شرکت های دیگر راهکاری خوب برای جلب نظر کاربران به سمت خود بوده، شیائومی نیز یکی از همین شرکت های می باشد که توانست با تولید گوشی هایی بسیار مناسب و البته قیمتی بسیار مناسب تر کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. اما گویا این شرکت چینی تصمیم گرفته این بار گوشی هوشمندی را با مشخصات یک پرچمدار معرفی کند. سری ردمی گوشی های هوشمند شیائومی برای این مسئولیت خطیر انتخاب شده است.

گوشی شیائومی ردمی نوت 7

ادامه روند موفقیت آمیزسری ردمی شیائومی این بار در قالب یک پرچمدار

گوشی های هوشمند ردمی نوت7 و ردمی نوت 7 پرو، از آخرین محصولات این سری از گوشی های هوشمند محبوب این شرکت چینی بودند. ردمی نوت 7 بعد از رونمایی توانست رکورد فوق العاده ای را در زمینه فروش به ثبت برساند، و البته نباید به سادگی از مشخصات فنی عالی  این گوشی هوشمند گذشت.

جلسه مسئولین شرکت شیائومی برای پرچمدار جدید این شرکت با پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855

حالا تصویری توسط Lu Weibing در رسانه اجتماعی چینی از جلسه مسئولین این شرکت منتشر شده، و موضوع جلسه برگزار شده تصمیم گیری برای استفاده از پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 برای محصول جدید این شرکت بیان شده. در میان شرکت هایی چون شیائومی و گوگل که پیش از این تنها گوشی های هوشمند میان رده ای را تولید می کردند، شیائومی تصمیم گرفته تا برای اولین بار گوشی هوشمندی را به عنوان پرچمدار این شرکت بصورت رسمی معرفی کند.

استفاده از چنین پردازنده قدرتمندی که شرکت قدرتمندی چون سامسونگ قرار شده برای گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 از آن بهره ببرد، نشان از حضور اولین گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی می دهد.

اطلاعاتی در خصوص این گوشی هوشمند منتشر نشده، اما می دانیم که سری ردمی شیائومی قرار است به عنوان پرچمدار رونمایی شود. حال باید منتظر بود و دید شیائومی چه عملکردی در اولین تچربه خود برای تولید گوشی هوشمندی در قالب پرچمدار از خود نشان می دهد. شاید بهتری رخداد برای منتشر شدن اطلاعات بیشتر از این گوشی هوشمند، نمایشگاه MWC 2019 می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود