قدرت نمایی سامسونگ با نسل جدید لپ تاپ Odyssey مجهز به RTX 2080

در دورانی هستیم که تمام تولیدکنندگان به فکر ارائه محصولی گیمینگ هستند. مهم نیست این شرکت ها برندهای شناخته شده در زمینه تجهیزات بازی باشند یا شرکت هایی که اخیرا به این صنعت روی آورده اند. شرکت سامسونگ از آن شرکت هایی است که با تیم تحقیق و توسعه فوق العاده ای که در اختیار دارد می تواند هر غیر ممکنی را ممکن سازد.

در نمایشگاه CES 2019 سامسونگ نسل جدید لپ تاپ Odyssey را معرفی کرد. لپ تاپ جدید سامسونگ دارای یک طراحی جدید و نوآورانه است تا کاربران با اطمینان خاطر تجربه مطلوبی را در کنار عملکرد عالی به همراه داشته باشند. گیمرها از لپ تاپ ها انتظار محصولی پر قدرت، باریک و سبک را دارند و سامسونگ هم سعی کرده تا محصولی کامل را برای این کاربران خاص تولید کند.

مشخصات

لپ تاپ ادیسه را باید یکی از لپ تاپ های قدرتمند بازار خطاب کرد. این دستگاه به لطف استفاده از نسل 8 پردازنده های Core i7 اینتل، قدرت پردازشی بالایی را ارائه می دهد اما سامسونگ هنوز اطلاعات دقیقی از مدل پردازنده ارائه نکرده است. پردازنده گرافیکی استفاده شده، پردازنده گرافیکی قدرتمند RTX 208 با 8 گیگابایت رم از نوع GDDR6 است که باعث می شود تا کاربران بی نیاز از تعویض لپ تاپ تا سال ها بازی ها را با بالاترین فریم اجرا کنند. رم 16 گیگابایتی که بروی دو اسلات قرار گرفته است، محدوده کاربران این دستگاه را مشخص می کند.

سخت افزار قدرتمند در کنار نمایشگر پیشرفته 15.6 اینچ تکمیل کننده دستگاهی مخصوص گیمر ها است. این نمایشگر 15.6 اینچ با رزولوشن 1080×1920 پیکسل، توانایی انجام بازی ها با نرخ بروزرسانی تصویر 144 هرتز را دارد. بروزرسانی فوق العاده 144 هرتز با پشتیبانی از فناوری G-Sync باعث نمایش تصویری روان می شود و همین موضوع گیمرها را چند قدم به برنده شدن نزدیک تر می کند.

بدنه این لپ تاپ این بار از آلومینیوم ساخته شده و با ابعاد 19.9×270.5×357.6 میلی متر و وزن 2.4 کیلوگرم، از ادیسه محصولی قدرتمند و قابل حمل ساخته است. برای خنک کردن سخت افزار قدرتمند لپ تاپ ادیسه، سامسونگ خنک کننده ای متشکل از دو فن با 83 تیغه را در دستور کار خود قرار داده تا به راحتی دمای بالای این قطعات را دفع کند.

از دیگر مشخصات این محصول می توان به باتری 54 وات، یک ترابایت فضای ذخیره سازی، سالید خشک از نوع NVMe با ظرفیت 256 گیگابایت، شبکه بی سیم با استاندارد 802.11 از نوع ac دوگانه، اسپیکرهای استریو و پورت های RJ-45، پورت HDMI، سه USB3.0 و یک USB-C اشاره کرد.

پست های مرتبط

شرکت Razer لپ‌ تاپ گیمینگ Blade 18 خود را عرضه کرد : پردازنده Core i9-14900HX، کارت گرافیک RTX 4090 و فناوری Thunderbolt 5 !

مک‌بوک ایر M3 با اتصال به دو مانیتور خارجی نصف عملکرد خود را از دست می‌دهد!

مک‌ بوک ایر M3 به دلیل نداشتن فن عملکرد خوبی را در کارهای سنگین ارائه نمی‌دهد