ویدئو جذاب از طرح احتمالی گوشی هوآوی میت 30 پرو

در حالی که این روز ها خبر های بسیاری از گوشی های هوشمند شرکت های مختلف به گوشی می رسد، و سامسونگ که هنوز نیامده برای گوشی های خانواده گلکسی اس 10 خود صر و صدای زیادی ار ایجاد کرده، و البته خبر رونمایی گلکسی A90 به عنوان گوشی هوشمند میان رده جدید خود، با این تفاصیل رقیب اصلی این غول کره ای، یعنی هوآوی دست روی دست نگذاشته و تصمیم جدی برای رونمایی پرچمداران جدید خود با امکاناتی فوق العاده را دارد. هوآوی میت 30 پرو نیز یکی از همین پرچمداران قدرتمند می باشد.

پرچمداری جدید با سنسور های دوربین قدرتمند

پیش از این نیز پتنتی از طرح اولیه در نظر گرفته شده برای گوشی هوآوی میت 30 پرو منتشر شده بود، پتنت منتشر شده نشان از اضافه شدن سنسور های دوربین اصلی برای این گوشی هوشمند به نسبت نسل قبلی خود یعنی خانواده هوآوی میت 20 می داد. پیش بینی ها استفاده از سنسور های 5 گانه برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند بوده، و گویا بعد از نوکیا 9، هوآوی نیز تصمیم به استفاده از این تعداد دوربین اصلی برای پرچمدار جدید خود گرفته است.

گوشی های هوشمند هوآوی میت 20 و میت 20 پرو

مشخصات فنی جدید پیش بینی شده

اما در ویدئویی که به تازگی ملقب به هوآوی میت 30 پرو منتشر شده، مشخصات فنی جالبی احتمالا برای این گوشی هوشند در نظر گرفته خواهد شد. همانطور که می دانید سال 2019 را به جرات می توان سال صفحات نمایش اینفینیتی O (صفحه نمایش بدون ناچ با حفره برای محل قرار گرفتن دوربین سلفی) نامید.

اما طراحی جدید صفحه نمایشی که در این ویدئو شاهد آن هستیم، درست است که از خانواده صفحات نمایش اینفینیتی می باشد، اما شبیه به هیچکدام از طراحی های در نظر گرفته شده قبلی نمی باشد. البته نباید فراموش کنیم که چنین طراحی که در ویدئو مشاهده می کنید تنها یک طرح بوده و هیچ رسمیتی ندارد، اما همیشه طرح های نهایی تقریبا شبیه به طرح های احتمالی در نظر گرفته شده بوده است.

از دیگر امکانات در نظر گرفته شده که پیش از این نیز به آن اشاره شد، استفاده از صفحه نمایش اولد برای این گوشی هوشمند می باشد، با این تفاصیل هوآوی میت 30 پرو نیز از سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش خود بهره خواهد برد.

بهتر است سخن را کوتاه کنیم تا اطلاعات بیشتر  از  این گوشی جذاب را در ویدئوی منتشر شده مشاهده کنید. شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !