تنظیمات گرافیکی Low و Ultra در بازی Battlefield V چه تفاوت هایی دارند؟

بازی کردن برای گیمرها مانند غذا خودرن برای زنده ماندن است. در سراسر دنیا قطعات سخت افزاری و تجهیزات مختلف تنها برای اجرا کردن بازی ها ساخته و فروخته می شوند. این صنعت سود آور تنها برای اجرا کردن بازی نیست، بلکه برای بهتر اجرا کردن بازی ها است.

مانیتورهایی که با مشخصات مختلف به بازار عرضه می شوند تا بازی ها روان تر دیده شوند و اجرا شوند، کارت گرافیک های قدرتمند با فناوری های خاص برای بهتر اجرا شدن بازی ها ساخته می شوند و هر آنچه که در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد تنها برای اجرایی بهتر در گیم پلی استفاده می شوند. اما سوال اینجاست که تفاوت در اجرای بازی ها با تنظیمات گرافیکی پایین و تنظیمات حداکثر تا چه میزان است؟

با بالا بردن تنظیمات گرافیکی با جزئیات و تصاویر بهتری روبرو می شوید اما زمانی که این تنظیمات بالا می روند با افت فریم مواجه می شویم و این افت فریم خصوصاً در کامپیوترها و لپ تاپ های ضعیف بیشتر نمود پیدا می کنند. پس تنها دلیلی که ما را به خرید قطعات قدرتمند و بروز وادار می کند بازی ها نیستند، تنظیمات گرافیکی بازی ها هستند. در ادامه ویدئویی از تنظیمات گرافیکی Low و Ultra در بازی Battlefield V مشاهده می کنید که در آن به خوبی تفاوت میان این دو تنظیم را نشان می دهد. با ما همراه باشید…

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود