عمر باتری آیفون 16 پرو مکس بیش از 30 ساعت است !

مدل‌های آیفون 16 و آیفون 16 پرو در اواخر سال جاری با ویژگی‌های جدیدی عرضه خواهند شد. در حالی که این گوشی‌ها در حال حاضر در مرحله آزمایش اولیه قرار دارند، اپل قصد دارد تغییرات آن‌ها را معرفی کند. مدل‌های آیفون امسال ویژگی‌های قابل توجهی را در مقایسه با سری آیفون 15 ارائه می‌کنند که باعث می‌شود دستگاه‌ها ارزش خرید داشته باشند. گزارش شده است که آیفون 16 پرو مکس بیشترین عمر باتری را در میان تمام نسخه‌های قبلی خواهد داشت.

جدیدترین گزارش توسط yeux1122 به اشتراک گذاشته شده است که نشان می‌دهد آیفون 16 پرو می‌تواند عمر باتری بسیار بهبود یافته‌ای را در مقایسه با مدل‌های فعلی و قدیمی آیفون داشته باشد. با توجه به بررسی گوشی‌های هوشمند توسط MKBHD در سال 2023، فعلاً آیفون 15 پلاس دارای بهترین عمر باتری نسبت به هر گوشی دیگری است. به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد امسال این برتری را به آیفون نسخه Pro بدهد.

اخیراً شایعه شده بود که آیفون 16 پرو مکس دارای بزرگترین باتری در سری آیفون 16 خواهد بود. تمام مدل‌های آیفون به جز آیفون 16 پلاس، ظرفیت باتریِ ارتقایافته را در نظر گرفته‌اند. اپل می‌تواند ظرفیت باتری موجود در آیفون 16 پلاس را تغییر ندهد و آیفون 16 پرو مکس را با باتری بزرگتری عرضه کند. با این حال، معلوم نیست که واقعاً چه اتفاقی خواهد افتاد.

انتظار می‌رود مدل‌های آیفون 16 پرو اپل از نمایشگرهای بزرگتری نسبت به مدل‌های فعلی برخوردار باشند. آیفون 16 پروی کوچکتر به نمایشگر 6.3 اینچی مجهز شده است که نسبت به صفحه نمایش 6.1 اینچی آیفون 15 پرو بزرگتر است. طبیعتاً برای قرار دادن نمایشگر بزرگتر، این دستگاه‌ها دارای شاسی بزرگتری خواهند بود. با فضای بیشتر موجود در داخل، به نظر می‌رسد اپل از این فضا با باتری‌های بزرگتر استفاده کند.

کاربر مورد اشاره در یک پست دیگر اظهار می‌کند در همین حال که ظرفیت بیشتر برای عمر باتری طولانی‌تر حیاتی است، مدل‌های آیفون 16 پرو دارای موارد ارتقایافته‌ای برای بازدهی مصرف انرژی هم خواهند بود. آیفون 16 پرو مکس می‌تواند دارای عمر باتری بیش از 30 ساعت باشد که نسبت به مدت زمان 29 ساعت آیفون 15 پرو مکس بیشتر است. جدا از عمر باتری، آیفون 16 پرو مکس با سنسورهای دوربین ارتقایافته و دکمه ضبط جدید هم عرضه خواهد شد. دکمه Capture به عملکردی مرتبط با فیلم گرفتن مجهز شده است.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد