عنوان زیبای Apex Legends به گوشی‌های موبایل راه پیدا میکند

بازی های سبک بتل رویال که در آن تعداد زیادی از بازیکنان در یک نقشه بزرگ به مبارزه با یکدیگر میپردازند و برای بقا تلاش میکنند، از محبوب ترین سبک های اخیر صنعت گیمینگ محسوب میشوند. این ژانر از سوی سازندگان نیز مورد توجه زیادی قرار گرفته است و در این اواخر عناوین بسیار زیبایی را در این سبک شاهد بوده ایم.

Apex Legends بدون شک یکی از زیباترین بازی های بتل رویال محسوب میشود که با همکاری Respawn Entertainment و الکترونیک آرتز توسعه داده شد و خیلی سریع محبوبیت زیادی نزد گیمرها کسب کرد. حال سازندگان بازی قصد دارند آن را برای گوشی ها و تبلت های هوشمند نیز عرضه کنند. الکترونیک آرتز در جریان انتشار جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرده است که نسخه موبایل عناوین بر پایه Titanfall را عرضه خواهد کرد. در مورد نوع پلتفرم یا زمان انتشار بازی سخنی عنوان نشده است اما میتوان با اطمینان گفت که در دو نسخه اندروید و iOS شاهد انتشار این بازی خواهیم بود. همچنین این بازی در کشور چین نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

انتشار نسخه موبایل بازی Apex Legends تنها یک دلیل میتواند داشته باشد و آن هم این است الکترونیک آرتز میخواهد روند رو به رشد بازی ادامه پیدا کند و آن را گسترش دهد. در گزارش مالی این شرکت مشخص شد که درآمد سالانه کمپانی با وجود موفقیت Apex Legends کاهش قابل ملاحظه ای داشته است که البته اتفاق غافل گیر کننده ای نیست. با اینکه عناوین بزرگی مانند Anthem فروش خوبی را برای کمپانی رقم زد اما نتوانستند انتظارات الکترونیک آرتز را برآورده کنند. بنابراین نسخه موبایل Apex میتواند روزنه امیدی برای شرکت به منظور افزایش درآمد باشد.

منبع: Engadget

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد