تصویر جدید منتشر شده از قاب آیفون 11 مکس

آیفون 11 مکس

پیش از شاهد شایعات بسیاری درباره طرح های پیش بینی شده برای پرچمداران جدید اپل بودیم. اما تنها یک طرح برای آیفون 11 مکس و آیفون 11 تا به الان معتبر باقی مانده. جالب ترین نقطه تمایز آیفون های جدید قطعا سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای آن ها می باشد. حال تصاویر جدید از قاب پشتی این گوشی های هوشمند منتشر شده که تقریبا دیگر مطمئن هستیم که چه طراحی قرار است برای این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شود.

آیفون 11 مکس

دوربین های اصلی سه گانه

پیش از این هم گفته بودیم که اپل تصمیم دارد برای پرچمداران جدید خود این بار دست به استفاده از سنسور های دوربین اصلی بیشتری به نسبت پرچمداران قبلی خود بزند. این دو پرچمدارا جدید با توجه به اخباری که پیش از این منتشر شده بود و البته قاب پشتی در نظر گرفته شده که بریدگی محل دوربین های سلفی آن نیز در پیش بینی سنسور های اصلی این گوشی به ما کمک کرده است، قرار شده از دوربین های اصلی سه گانه ای بهره مند شوند.

آیفون 11 مکس

معماری کلی دوربین های اصلی بصورت مربعی می باشد اما نحواه چیدمان سنسور های بر خلاف سنسور های دوربین اصلی گوشی های خانواده هواوی میت 20، بصورت ضربدری برای آیفون 11 مکس در نظر گرفته شده است.

آیفون 11 مکس

هیچ اطلاعاتی از مشخصات دقیق سنسور های دوربین اصلی و سلفی و حتی صفحه نمایش این گوشی های هوشمند در دسترس نیست و احتمال می رود، اپل برای صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای پرچمداران جدید خود نیز طراحی جدید و جالبی را در نظر داشته باشد. در کل تا به امروز تقریبا مطمئن شده ایم که پرچمداران اپل، برای اولین بار قرار است از دوربین های اصلی سه گانه ای بهره مند شوند.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد