برخورد با کسانی که قیمت‌های جعلی در فضای مجازی و سایت‌ها اعلام می‌کنند

فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزیر صنعت در بیست و دومین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی اظهار داشت: با کسانی که قیمت‌های جعلی در فضای مجازی و سایت‌ها اعلام می‌کنند، برخورد می‌شود و از مردم می‌خواهیم قیمت‌ها را فقط از طریق شرکت‌های خودروسازی دنبال کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایران جیب، وی ادامه داد:افزایش قیمت خودرو در بازار از نظر وزارت صنعت قابل قبول نیست و این افزایش‌ قیمت به علت حضور کسانی است که از این التهاب سوء استفاده کرده و مردم را تحریک کردند. وی در ادامه افزود: مردم نگران نباشند و قیمت خودرو در بازار روند کاهشی دارد.
مقیمی در ادامه بیان داشت: با کسانی که قیمت‌های جعلی و حدسی خود را در فضای مجازی و سایت‌ها اعلام می‌کنند، برخورد می‌کنیم و در رابطه با همین موضوع از وزارت ارتباطات خواسته‌ایم تا با عاملان این سایت‌ها برخورد کند. همچنین از مردم می‌خواهیم آرامش خود را در فضایی که دشمن به دنبال فضای سازی و التهاب در بازار است، حفظ کنند و قیمت خودرو را فقط از طریق شرکت‌های خودروسازی دنبال کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: تولید خودروسازی سایپا بیش از ۲ هزار دستگاه و ایران‌خودرو ۱۸۰۰ دستگاه بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. البته با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستیم، اما با تدابیر خاص و ویژه خودرو را تولید و تعهدات خود را اجرایی خواهیم کرد و مردم نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند

پست های مرتبط

تسلا مدل Y در بین 10 خودروی برقی برتر سال 2023 نیست !

اسکوتر محبوب یاماها آیروکس 155 مدل 2023 به کنترل کشش مجهز می شود !

دوچرخه برقی BUXUS Eva به سبک موتور سیکلت با برد 103 کیلومتر