فروشگاه جدید شیائومی در لندن افتتاح می شود

برند چینی شیائومی که دامنه فعالیت بسیار وسیعی دارد، در حال توسعه فروشگاه های فیزیکی خود در سراسر جهان و به خصوص قاره سبز است. پس از افتتاح فروشگاه در یونان، این بار قرعه به نام انگلستان و شهر لندن افتاده تا شیائومی جدیدترین فروشگاه فیزیکی خود را در این شهر راه اندازی کند.

شیائومی به صورت رسمی در این خصوص اطلاع رسانی نکرده، اما صفحه جدیدی در توئیتر به نام Xiaomi UK آغاز به کار کرده و اولین توئیت خود را در تاریخ 1 اکتبر (9 مهر) ثبت کرده است. همچنین آگهی استخدام عناوین شغلی دستیار فروش و مدیر فروشگاه نیز برای مکانی در وست فیلد لندن مشاهده شده است.

همچنین توئیت هایی در خصوص راه اندازی اولین فروشگاه فیزیکی Xiaomi در لندن و احتمال برگزاری یک رویداد افتتاحیه با شکوه ثبت شده که گمانه زنی در خصوص این فروشگاه را بسیار جدی کرده و نزدیک بودن زمان تاسیس را نشان می دهد. شیائومی در حال حاضر در 9 کشور جهان دفتر مرکزی دارد تا دفاتر 9 گانه روی فروش و معرفی محصولات متنوع این برند در مناطق مختلف جهان نظارت کنند.

این برند چینی در گذشته نه چندان دور علاقه چندانی به فروش فیزیکی محصولات خود نداشت و کالاهای دیجیتال و هوشمند خود را به صورت آنلاین به فروش می رساند. اما به نظر می رسد که تولید شیائومی به شدت در حال افزایش است و کاربران بیشتری در سرتاسر جهان نسبت به خرید محصولات برند چینی علاقه نشان می دهند.

پست های مرتبط

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند