فروش فوری محصولات ایران خودرو و سایپا از تاریخ 97/12/03 و 97/12/04

دو شرکت خودرو سازی کشور  سایپا و ایران خودرو در پایان سال پیش فروش فوری خودرو های خود را اعلام نموده اند. در ادامه با ما همراه باشید تا از لیست خودرو و قیمت و زمان تحویل  آن ها مطلع شوید

ایران خودرو

پیرو اجراي طرح فروش فوري تنظیم بازار شرکت ایران خودرو (بخشنامه شماره 4095)، بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، ثبت نام در روز سوم از این طرح مطابق جدول ذیل و از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 97/12/04 آغاز خواهد شد و امکان ثبت نام تا تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود.

لازم به ذکر است، عرضه محصولات جدول پیوست بر اساس قیمت حاشیه بازار تنظیم شده است.

قواعد و ضوابط مهم:

1 -ظرفیت ثبت نام براي هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می باشد و در صورت ثبت نام از سوي مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوي شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد.

2 -کلیه مشتریانی که در 18 ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند. بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوي شرکت یک طرفه ابطال خواهد شد.

3 -در این بخشنامه امکان ثبت نام براي افراد بالاي 18 سال امکان پذیر می باشد

سایپا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، از ادامه طرح فروش محصولات گروه سایپا خبر داد و گفت: طرح فروش محصولات گروه سایپا باهدف رفاه مشتریان گرانقدر و تنظیم بازار، روز جمعه هم ادامه می‌یابد.

به گزارش عصر ایران، عبدالله بابایی با اعلام مطلب فوق افزود: باتوجه به استقبال گسترده مشتریان، افزایش تولید محصولات سایپا و برنامه روبه‌رشد آن و هم‌چنین اثرگذاری بالای این طرح بر روی شرایط بازار در حوزه قیمت‌ها، فروش محصولات سایپا در روز جمعه ادامه می‌یابد.

به‌گفته وی اجرای این‌طرح از سی ام بهمن ماه موجب افزایش رضایت مشتریان شده و برآوردها نشان می‌دهد ادامه آن، زمینه بازگشت ثبات و آرامش را به بازار خودرو فراهم خواهد کرد.

در این طرح فروش خودروهای پراید131، ساینا دهنده ای ، کوئیک دنده ای ، وانت پراید و  نیسان دوگانه سوز و تک سوز به صورت فروش فوری عرضه شده است.

در این طرح نیز افرادی که طی 18 ماه گذشته از شرکت سایپا محصولی را ثبت نام کرده اند امکان استفاده از این شرایط فروش را ندارند.

پست های مرتبط

قیمت خرده فروشی پردازنده Core i9-14900KS مشخص شد

مایکروسافت قابلیت ارتقا رایگان ویندوز 7 و 8 به 10 و 11 را لغو می‌کند

اطلاعات نسل بعدی کارت گرافیک Xe2 اینتل با کد Battlemage فاش شد