فصل جدید بازی Tekken 7 شخصیتی از لهستان را اضافه می کند

در طول تاریخ بازی های مبارزه ای زیادی را گیمرها تجربه کرده اند، اما یکی از خاص ترین و محبوب ترین ها عنوان Tekken است که با کنسول پلی استیشن 1 کار خود را آغاز کرد. سری بازی Tekken یکی از محبوب ترین عنوان های سبک مبارزه ای است که توسط شرکت Bandai Namco توسعه پیدا کرده. جدیدترین نسخه آن با نام Tekken 7 باز هم در مسیر موفقیت های پیشین خود گام برداشته و دنیای خود را گسترده تر از قبل کرده است.

یک مبارز از کشور لهستان

شرکت Bandai Namco اعلام کرده که فصل چهارم برای عنوان تکن 7 آغاز خواهد شد و باید منتظر اتفاقات بسیار خوبی باشید. فصل چهارم بازی Tekken 7 آغاز خواهد شد و حالا شاهد خبری مبنی بر اضافه شدن یک کاراکتر جدید به جمع مبارزین این بازی هستیم. شخصیت جدیدی که حالا به Tekken 7 می آید نخست وزیر کشور لهستان در دنیای این بازی است. نام این شخصیت Lidia Sobieska  است.

جزیره بهشت در انتظار شما

همانطور که در اولین تریلر Bandai Namco که با محوریت این کاراکتر منتشر شده، به نظر می رسد که Lidia Sobieska از فنون کاراته استفاده می کند. به مانند بسیاری دیگر از مبارزین بازی تکن 7، این کاراکتر زن هم یک فن ویژه خواهد داشت که اگر به درستی استفاده شود می تواند آسیب زیادی را به حریف وارد کند. یکی دیگر از موارد جالب این DLC شامل یک مرحله کاملاً جدید می شود. مرحله جدید جزیره بهشت نام دارد که مسلماً یکی از بهترین مرحله ها در بازی Tekken 7 است.

تاریخ انتشار این DLC برای 23 مارس 2021 تعیین شده است. جدا ازز این DLC یک نسخه به روز رایگان نیز در همان روز برای تکن 7 می آید. بازی تکن 7 هم اکنون برای پلتفرم های PC ، PS4 و Xbox One در دسترس است.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024