یک رویداد اختصاصی از Resident Evil در راه است

عنوان Resident Evil را می توانیم یکی از محبوب ترین های ژانر وحشت بنامیم. عنوانی که توسط شرکت Capcom توسعه پیدا کرده و به نوعی در سبک وحشت تبدیل به یک پرچم دار شده است. شرکت کپکام یکی از خبرسازترین توسعه دهنده های چند سال اخیر بوده و برای مخاطبان خود کارهای جدیدی را آماده کرده است. یک حرکت عظیم برای موفقیت عنوان Resident Evil در راه است.

راکون سیتی شلوغ تر از همیشه

کپکام بیش از هر دوره دیگری در حال فعالیت برای گسترش آثار خود است و این بار بر روی عنوان Resident Evil متمرکز شده. همانطور که پیش تر صحبت کرده بودیم، عنوان Resident Evil Village بصورت فشرده در حال توسعه است و کپکام حساب ویژه ای بر روی آن باز کرده است. نمایش های این بازی تا بحال امیدوار کننده بوده است و با نمایش یک آنتاگونیست جدید قصد دارد جلوه ای جدید از وحشت را به نمایش بگذارد. البته ویلیج یکی از عنوان هایی است که کپکام بصورت همزمان مشغول توسعه آن است.

چندی پیش اعلام شد که شبکه Netflix مشغول ساخت سریالی با اقتباس از عنوان های کلاسیک رزیدنت اویل است. طبق گفته ها این سریال قرار است که برای روایت داستان به نسخه های دوم و سوم این مجموعه رجوع کند.

یک رویداد جنجالی

Capcom اعلام کرد نمایشگاه بعدی Resident Evil در آوریل 2021 برگزار خواهد شد. اما هنوز جزییات زیادی را در مورد این رویداد ارائه نداده است. کپکام هیچ تاریخ دقیقی را هم اعلام نکرده ولی به هواداران خود توصیه کرده که از طریق شبکه های اجتماعی مختلف پیگیر اخبار مربوط به Resident Evil Showcase باشند. شرکت کپکام این خبر را از طریق یک توییت با تصویر شخصیت های رزیدنت اویل 2 و 3 اعلام کرد.

طبق اعلام های انجام شده در این رویداد عنوان هایی مانندResident Evil Re: Verses ، Resident Evil 7 و Resident Evil Village و همچنین سریال جدید رزیدنت اویل نمایش داده خواهد شد.

مراسم جدید Resident Evil Showcase در تاریخ نامشخصی در ماه آوریل برگزار می شود، هر آنچه که در مورد عنوان های رزیدنت اویل می خواهید بدانید را باید در این رویداد جست جو کنید.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود