فیس بوک در حال آزمایش قابلیت های جدید برای پیام رسان خود

بعد از خبر های متفاوت فیس بوک، از مسدود کردن حساب های کاربری مرتبط با ایران و حذف 1.5 بیلیونی حساب های کاربری جعلی برای افزایش امنیت این رسانه اجتماعی. تمام این اتفاق ها و فعالیت نشان داده که فیس بوک مسمم شده است تا دوباره با عملکرد بهتر نسبت به قبل کاربران را بیش از پیش به سمت خود جذب کند.

تا قبل از انتشار خبر فعالیت جدید در خصوص قابلیت جدید این رسانه اجتماعی هیچ خبری مبنی بر این اتفاق به بیرون درز پیدا نکرده بود. حال فیس بوک خبر از کار بر روی قابلیت تماشای ویدئو اشتراکی (Watch Videos Together) با همکاری TechCrunch را داده است.

قابلیت های جذاب:

با استفاده از این قابلیت جدید، در پیام رسان فیس بوک در گروه ها با دوستانتان، شما می توانید ویدئویی را به اشتراک بگذارید. تمام اعضای گروه قابلیت دسترسی و کنترل ویدئو منتشر شده را خواهند داشت. در هر زمان نیز شما می توانید ببینید کدام یک از اعضای گروه ویدئو منتشر شده را مشاهده کرده اند.

جالب است که بعد از انتشار ویدئو و کلیپی توسط هر یک از اعضای گروه، اعلانی برای کاربران دیگر ارسال می شود مبنی بر ویدئویی که کاربری که آن را فرستاده است تمایل دارد تا با دیگر دوستانش همزمان این کلیپ را ببیند.

جالب تر از آن دکمه ای است که در این پیام رسان به کار گرفته شده است با نام، برای تماشا هم اکنون باهم ضربه بزنید (tap to watch together now). با این اتفاق جذاب شما می توانید ویدئویی خاص ودوست داشتنی از دید خودتان را با دوستانتان ببینید و به تبادل نظر در موردش بپردازید.

زمان انتشار:

اگرچه سخنگوی فیس بوک اذعان داشته است، فعلا در حال آزمایش این قابلیت جذاب و خاص فیس بوک می باشد. هنوز تاریخ دقیقی از در دسترس قرار گرفتن این قابلیت مشخص نشده است. باید منتظر بود و دید تا چه حد قابلیت ویدئوی اشتراکی با قابلیت باهم دیدن جذاب خواهد بود.

فیس بوک گویا فعالیت خود را بسیار قوی تر از قبل شروع کرده است با توجه به اخبار های روزهای گذشته، این رسانه اجتماعی قصد دارد بار دیگر محبوبیت خود را با اضافه کردن قابلیت های جذاب و جدید و امنیت بالا برای حساب های کاربری، به دست آورد.

منبع

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد