قابلیت ECG سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 با مشکل رو به رو شد

قابلیت ECG یکی از قابلیت های بسیار موثر در زمینه نرم افزار های سلامت می باشد. این قابلیت جذاب برای گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار گرفته. پیش از این ساعت های هوشمند و مچ بند های هوشمند ورزشی از قابلیت های سلامت متنوعی بهره برده بودند، اما تنها اپل واچ سری 4 بود که از قابلیت ECG بهره برده بود.

حال سامسونگ قصد دارد با رونمایی از سری جدید ساعت هوشمند گلکسی واچ خود، به رقیبی سرسخت برای اپل واچ سری 4 تبدیل شود. به همین دلیل با توجه به اخباری که پیش از این شنیده بودیم، اسن ساعت هوشمند قرار شده از قابلیت سلامت ECG نیز بهره مند شود.

مشکل جدید برای قابلیت ECG

این قابلیت جذاب توانسته تا به امروز جان شهروندان را از مرگ حتمی نجات دهد. سیستم سلامتی که با در نظر گرفتن نبض شما، شرایط جسمی شما را بصورت کامل بررسی می کند و در صورت هرگونه ناهماهنگی در سیستم بدنی شما، اخطار های لازم را می دهد و در صورت عدم پاسخگویی از سمت کاربر خود، بصورت خودکار با نزدیک ترین اورژانس تماس حاصل می کند و موقعیت مکانی شما را نیز ارسال می کند.

در حالی که انتظار می رود این گجت پوشیدنی هوشمند سامسونگ، به همراه گوشی های خانواده گلکسی نوت 10 این شرکت معرفی شود، حال مطلع شده ایم که ساعت هوشمندی که قرار شده رونمایی شود، از قابلیت ECG بهره مند نخواهد شد. سامسونگ اعلام کرده که از این قابلیت کارآمد برای همین ساعت هوشمند در سال 2020 بهره خواهد برد.

به حتمال خیلی زیاد، سامسونگ هنوز بصورت کامل این قابلیت را آماده اجرایی شدن نکرده، زیرا برای اجرایی شدن قابلیت ECG لازم می باشد تا آزمون های مختلفی بر روی آن انجام شود. همانطور که اپل نیز پیش از استفاده همه گیر از این قابلیت، با کمک بسیاری از پزشکان قابلیت کارآمد ECG را تکمیل کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

سامسونگ دو سایز دیگر از حلقه گلکسی را عرضه می‌کند

اپل واچ سری 10 ابتدا قرار بود با سنجش فشار خون همراه شود اما طراحی جدید مانع از این کار شد

اپل واچ سری 10 با نمایشگر بزرگ‌تر و بدنه باریک‌تر در رویداد It’s Glowtime معرفی شد