معرفی رسمی شیائومی می A3 / میان رده ای برای بازار بین المللی

در حالی که شایعات بسیاری را از شیائومی می A3 تا به امروز شنیده بودیم، این گوشی هوشمند میان رده که همانند شیائومی می CC9e می باشد، امروز بصورت رسمی معرفی شد. سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش و سنسور های دوربین اصلی سه گانه، از جمله مشخصات فنی بارز در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده می باشد. در ادامه به مشخصات فنی دقیق این محصول میان رده خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی شیائومی می A3

استفاده از صفحه نمایش 6.1 اینچی  اولد باعث شده تا، صفحه نمایش این گوشی هوشمند میان رده قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت را در خود جای دهد. پردازنده اسنپدراگون 665 به نسبت پردازنده اسنپدراگون 660 در نظر گرفته شده برای سری قبلی این محصول، پیشرفت چندان چشم گیری نداشته.یکی از اصلی ترین جذابیت های طراحی صفحه نمایش، ناچ بسیار زیبای واتردراپ در نظر گرفته شده می باشد که کیفیت و زیبایی صفحه نمایش اولد را بیش از پیش نمایان کرده.

اما از جمله مشخصات سهت افزاری بهبود یافته به نسبت نسل قبلی، باتری 4030 میلی آمپری می باشد که به نسبت باتری 3000 میلی آمپری شیائومی می A2 پیشرفت چشم گیری داشته.

اما نوبتی هم باشد، نوبت سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی می باشد. شیائومی می A3 به دوربین های اصلی سه گانه ای مجهز شده. تا همین جا استفاده از این تعداد سنسور برای دوربین های اصلی  نیز خود یک موفقیت می باشد. سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.78 و سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض 118 درجه ای به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی، دوربین های اصلی سه گانه را تشکیل می دهند

شیائومی برای دوربین سلفی این محصول میان رده خود نیز چیزی کم نگذاشته و در بریدگی ناچ واتردراپ شاهد استفاده از سنسور 32 مگاپیکسلی قدرتمند می باشیم.

شیائومی می A3 در سه رنگ بندی متنوع و زیبا، با قیمت پایه 250 یورو، ار چند روز آینده روانه بازار های جهانی خواهد شد. به نسبت خیلی از گوشی های هوشمند میان شاید این محصول قیمت بالاتری داشته باشد، اما نمی توان از مشخصات فنی مناسب در نظر گرفته شده با توجه به میان رده بودن این محصول به سادگی رد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد