گلکسی نوت 10 به شارژر 25 واتی و نوت 10 پلاس به شارژر 45 واتی مجهز می شوند

سامسونگ گلکسی نوت 10 به همراه گلکسی نوت 10 پلاس، به عنوان پرچمدارن جدید سری نوت بزودی رونمایی خواهند شد. این در حالی می باشد که در چند روز گذشته شایعات بسیاری از این گوشی های هوشمند منتشر شده بود. اما این بار گویا شارژر های مجهز به شارژ سریع این محصولات جذاب مشخص شده اند.

سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس با شارژر های قدرتمند

پیش از این نیز اخبار مجهز شدن سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس به شارژر 45 واتی شنیده بودیم اما این بار با توجه به اخبار معتبر تر منتشر شده مشخص شده، نمونه استاندارد این گوشی های هوشمند از شارژر 25 واتی و نمونه پلاس نیز از شارژر 45 واتی مجهز به شارژ سریع بهره خواهند برد.

سامسونگ برای شارژر وایرلس نیز این بار قدرتمند تر از همیشه عمل کرده. شنیده های خبر از مجهز شدن به شارژر بی سیم 25 واتی را می دهند. اگر بخواهیم مقایسه کوتاهی برای لمس بهتر قدرت این شارژر های در نظر گرفته شده داشته باشیم، بهتر است بدانید گوشی های خانواده گلکسی اس 10 این شرکت، از شارژر 15 واتی بهره برده بودند.

گلکسی نوت 10 به باتری 4170 میلی آمپری و گلکسی نوت 10 پلاس به باتری 4500 میلی آمپری مجهز خواهند شد. با توجه به شارژر های قدرتمند در نظر گرفته شده، باید توقع شارژ کامل این گوشی های هوشمند در مدت زمان بسیار کم را داشته باشیم.

از جمله تغییرات محسوس در نظر گرفته شده برای این پرچمداران جدید، می توان به صفحه نمایش خاص با ناچ خاص تر اینفینیتی O آن ها اشاره کرد که این بار حفره در نظر گرفته شده برای قرار گیری دوربین سلفی، در قسمت مرکزی صفحه نمایش در نظر گرفته شده. البته قطر بریدگی این حفره نیز، به نسبت حفره در نظر گرفته شده برای گوشی های خانواده گلکسی اس 10، از قطر کمتری بهره خواهد برد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد