قدرت نمایی لپ تاپ جدید MSI در نمایشگاه IFA 2018

نمایشگاه IFA 2018 محل گردهم آیی برند های بزرگ فناوری در حوزه موبایل و نوت بوک است و کمپانی MSI به عنوان یکی از نوآوران صنعت لپ تاپ، از محصول جدیدی به نام P65 Premium رونمایی کرد. لپ تاپ MSI P65 Premium به صورت اختصاصی برای تولید کنندگان محتوی طراحی شده و ظاهر جذاب آن اولین نکته مهم در خصوص این نوت بوک است.

گردآوری سخت افزار قدرتمند در کنار طراحی زیبا و جذاب به بهترین شکل ممکن در P65 Premium انجام شده و با دانستن سایر ویژگی های آن به طور حتم علاقه عمیقی ایجاد می شود. صفحه نمایش با حاشیه بسیار نازک و طول عمر باتری قابل توجه از مهم ترین ویژگی های لپ تاپ جدید ام اس آی به شمار می روند.

صفحه نمایش 15 اینچی به کار رفته در P65 Premium از فناوری انحصاری True Color 2.0 بهره می برد و هر پنل به صورت مجزا مورد آزمایش و کالیبراسیون قرار گرفته است. پنل IPS با ضخامت 4.9 میلی متر طبق ادعای MSI از حدود 100 درصد طیف رنگ های sRGB پشتیبانی می کند. به این صورت کاربرانی که در زمینه طراحی گرافیکی و تدوین فعالیت می کنند، از ترکیب ایده آل رنگ ها لذت خواهند برد.

سخت افزار مورد استفاده در P65 Premium شامل پردازنده Core i7 نسل هشتم اینتل و کارت گرافیک GTX 1070 Max-Q انویدیا می شود که مجموعه ای بی نظیر حتی برای گیمر های حرفه ای فراهم می آورد. بر اساس ادعای MSI، قدرت نوت بوک P65 Preimum در بخش گرافیک نسبت به رقبای پرچمدار خود به میزان 3 برابر بیشتر است. ام اس آی دو رنگ سفید و نقره ای را برای لپ تاپ جدید خود در نظر گرفته و قدرتمنترین سخت افزار در نسخه سفید رنگ به کار گرفته می شود. کارت گرافیک GTX 1070 Max-Q در نسخه سفید رنگ و  گرافیک های دیگری مانند GTX 1060 Max-Q و GTX 1050Ti در لیست سخت افزار های نسخه نقره ای لحاظ شدند.

شاسی آلومینیومی MSI با ضخامت 1.75 سانتی متر، فقط 1.877 کیلوگرم وزن دارد و چنین سخت افزار قدرتمندی را در شاسی باریک خود جای داده است. خنک سازی قطعات قدرتمند به کار رفته در P65 Premium توسط سیستم خنک کننده سه گانه و انحصاری MSI Cooler Boost انجام می شود. با توجه به ابعاد و ضخامت لپ تاپ، به طور حتم خنک سازی سخت افزار از مهم ترین دغدغه های کاربران به شمار می رود و در این بخش، ام اس آی نگرانی های موجود را به طور کامل برطرف می سازد.

از دیگر مشخصات نوت بوک جدید ام اس آی می توان به کارت خوان SD، پورت های USB Type-C/Type-A، پورت HDMI و Micro-DisplayPort می شود. جک های صوتی شامل جک هدفون و میکروفن به همراه پورت شبکه، تمامی ورودی و خروجی های P65 Premium را تشکیل می دهند. اگر با توجه به نوع کاربرد خود به جابجایی نوت بوک نیاز دارید، باتری 82 وات ساعتی MSI با مدت شارژدهی 9 ساعت، همواره شما را همراهی می کند.

 

پست های مرتبط

شرکت Razer لپ‌ تاپ گیمینگ Blade 18 خود را عرضه کرد : پردازنده Core i9-14900HX، کارت گرافیک RTX 4090 و فناوری Thunderbolt 5 !

مک‌بوک ایر M3 با اتصال به دو مانیتور خارجی نصف عملکرد خود را از دست می‌دهد!

مک‌ بوک ایر M3 به دلیل نداشتن فن عملکرد خوبی را در کارهای سنگین ارائه نمی‌دهد