تست مقاومت سامسونگ گلکسی نوت 9 و آیفون 10


تست مقاومت گوشی های هوشمند، یکی از راهکار های جذاب و جالبی است که می توان در صورت انجام دادن آن به مقاومت بدنه و نمایشگر محصول پی برد. البته با قیمت هایی که اکنون در ایران حکم فرمایی می کند حتی نمی توان به سمت خرید یکی از پرچمداران رفت چه رسد به تست مقاومت آن و نابود کردن این گجت های دوست داشتنی که امروزه به رویا تبدیل شده اند.

در این ویدیو تست مقاومت گلکسی نوت 9 و آیفون 10 را می بینید که هر دو گوشی دارای طرفداران بی شماری است. نوت 9 که مدتی است رونمایی شده یکی از پرحاشیثه ترین گجت های معرفی شده در نیمه دوم سال 2018 بوده که از سوی وب سایت های بسیاری مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. با کالبدشکافی این پرچمدار متوجه شدیم که نوت 9 تنها در ظاهر شباهت هایی با نوت 8 دارد و از نظر بهبود های سخت افزاری و ساختاری با محصولی جدید روبرو هستیم. البته وب سایت IFIXIT نمره متوسطی به تعمیر پذیری نوت 9 داده است و ظاهراً با پرچمداری روبرو هستیم که برای تعمیر کردن آن باید تلاش زیادی کرد.

هر دو پرچمدار یعنی نوت 9 و آیفون 10 از بدنه ای متشکل از فریم های فلزی و پوشش های شیشه ای ساخته شده اند که به زیباتر کردن گوشی ها کمک بسیاری کرده اما باید تمام حواستان را به نگه داشتن گوشی در دست کنید تا با سقوط و مشکلات بعد از آن مواجه نشوید.

پست های مرتبط

اپل وجود مشکل پخش نشدن صدای آلارم آیفون را تایید کرد

سری گوشی Pura 70 هواوی احتمالاً در خارج از چین هم عرضه شود

شایعه : آیپد پرو از تراشه M4 اپل بهره می‌برد