قسمت داخلی باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان Vivo X Fold 3 جلوه زیبایی دارد

اکنون باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان Vivo X Fold 3 است. این گوشی همچنین یکی از زیباترین دستگاه‌هایی است که با سخت‌افزاری درجه یک تجهیز شده و بدیهی است که Vivo از هیچ هزینه‌ای برای ساخت این تاشو دریغ نکرده است. یک ویدیوی جدید در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد داخل این گوشی زیبایی هم به خصوصی دارد.

متأسفانه، گوشی Vivo X Fold 3 تاکنون در بازارهای بین‌المللی موجود نیست، اما این باعث نشده که آزمایش تخریب روی آن انجام نشود. هیچ تفاوتی در مورد روش باز کردن Vivo X Fold 3 وجود ندارد و دستگاه مانند هر گوشی تاشو دیگری باز می‌شود. دستگاه را خاموش می‌کنید، شیار سیم‌کارت را خارج می‌کنید و شروع به آزمایش خراب کردن دستگاه یعنی جدا کردن قسمت‌های مختلف آن می‌کنید. در این هنگام هرچه بیشتر به خرابی نگاه می‌کنید، بیشتر از شگفتی مهندسی این گوشی تمجید می‌کنید.

گوشی Vivo X Fold 3 دارای فویل مسی بزرگ است که از گرم شدن دستگاه جلوگیری می‌کند. همچنین دارای نسل دوم حسگرهای اثرانگشت اولتراسونیک است، چیزی که اغلب در گوشی‌های تاشو نمی‌بینیم. برد اصلی گوشی دارای طراحی دوتایی است و سه سنسور دوربین در قسمت بالایی آن وجود دارد که با یک محفظه پلاستیکی محکم شده و کابل فلش، سنسور نور محیط، ماژول فوکوس لیزری و میکروفون را هم در خود جای داده است.

تخریب بیشتر گوشی Vivo X Fold 3، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 را در دستگاه نشان می‌دهد. همچنین رم شرکت سامسونگ و یک سیستم خنک‌کننده مسی را هم در این گوشی می‌بینیم. این گوشی همچنین از یک باتری آند سیلیکونی دوگانه 5700 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. مانند دیگر گوشی‌های تاشو موجود در بازار، Vivo از دو سلول استفاده می‌کند، بنابراین ظرفیت هر سلول 2850 میلی‌آمپر ساعت است.

یکی از جالب‌ترین نکته‌های تخریب گوشی Vivo X Fold 3 این است که گوشی از سیستم خنک‌کننده کوچک‌تری نسبت به مدل قبلی خود استفاده می‌کند که جای تعجب دارد زیرا پردازنده‌ای قدرتمندتر دارد و گرمای بیشتری تولید می‌کند. گوشی Vivo X Fold 3 یکی از زیباترین گوشی‌های تاشو در بازار است و ما امیدوارم که این گوشی در بازارهای بین‌المللی هم وارد شود.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد