احتمالاً چت‌بات هوش مصنوعی اختصاصی اپل تا زمان عرضه iOS 18 آماده نشود

اپل دیروز اعلام کرد که میزبان رویداد مورد انتظار WWDC 2024 در دهم ماه ژوئن خواهد بود تا iOS 18 و تعداد زیادی به‌روزرسانی دیگر را برای محصولات خود معرفی کند. طبق گزارش قدیمی، رویداد WWDC 2024 امسال فرصتی عالی برای اپل است تا ویژگی‌های هوش مصنوعی خود را که مدت‌ها هدف شایعه‌پراکنی قرار گرفته بودند، برای آیفون، مک، آی‌پد و محصولات دیگر به مردم اعلام کند. با این حال، اپل با انتشار iOS 18 در اواخر سال جاری، چت‌باتی اختصاصی مانند ChatGPT را راه‌اندازی نخواهد کرد.

قبلاً مشخص شده بود که این شرکت در حال مذاکره با شرکت‌های گوگل، OpenAI و بایدو چین است تا فناوری هوش مصنوعی خود را به آیفون ارائه دهد. در حالی که جزئیات نهایی مربوط به تعاملات بین این شرکت‌ها کمیاب است، موضوع احتمالی این است که اپل چت‌بات سفارشی خود را با iOS 18 همراه نمی‌کند. این شرکت به دنبال چت‌بات‌های مولد مبتنی بر هوش مصنوعی برای آیفون دارای iOS 18 از گوگل و OpenAI است و ربات‌های خود شرکت تا اطلاع ثانوی در پلتفرم وجود نخواهند داشت. توجه داشته باشید که اینها فقط در حد حدس و گمان هستند و اپل می‌تواند ما را با چت‌بات خود در رویداد WWDC 2024 غافلگیر کند. جزئیات توسط تحلیلگر برجسته صنعت، Mark Gurman از بلومبرگ به اشتراک گذاشته شد و نشان می‌دهد که هوش مصنوعی نقطه برجسته رویداد برای به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آتی خواهد بود.

به غیر از یک چت‌بات شبیه به ChatGPT یا Gemini گوگل، iOS 18 همچنین مجموعه‌ای از تغییرات در طراحی و افزوده‌های جدیدی را به ارمغان می‌آورد. ما انتظار داریم که این شرکت Siri را با قابلیت‌های هوش مصنوعی ارتقا دهد که در نهایت به آن اجازه می‌دهد تا با دستیارهایی مانند Google Assistant ،Amazon Alexa و دستیار صوتی ChatGPT بهتر رقابت کند. اپل همچنین در تلاش است تا جستجوی Spotlight را در آیفون با فناوری هوش مصنوعی مولد تقویت کند که جستجوی کاربران را در دستگاه و اینترنت مستقیماً از صفحه اصلی آسان‌تر کند. با این حال، ما با مجموعه ویژگی‌های دقیقی که بخشی از iOS 18 خواهد بود آشنا نیستیم، اما منطقی است که این شرکت قابلیتهای آیفون را به روشی مشابه ارتقا دهد.

اپل دیر به رقابت هوش مصنوعی آمده و باید دید که چگونه تفسیر خود را از این فناوری ارائه می‌دهد و چگونه قصد دارد آن را اجرا کند. تاکنون شنیده‌ایم که این شرکت قصد دارد فناوری هوش مصنوعی را از طریق برنامه‌های خودش از جمله Messages ،Apple Music ،Notes ،Pages Numbers ،Keynotes و غیره به آیفون بیاورد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود