قیمت PlayStation VR2 از پلی استیشن 5 بیشتر است ! اسباب بازی جدید سونی

نسل دوم سیستم واقعیت مجازی سونی PS VR2، در بهمن ماه با قیمت 550 دلار عرضه خواهد شد که قیمتی بیش از خود کنسول پلی استیشن 5 دارد. سونی در ادامه اعلام کرد 11 بازی VR جدید برای تجربه ویژه با PS VR2 آماده هستند اما سوال اصلی این است که PS VR2 با این قیمت آیا ارزش لذت بردن آن هم با کنسولی ارزان تر از آن دارد؟

سیستم واقعیت مجازی جدید سونی با نام PS VR2 از یک هدست و کنترلهای حرکتی تشکیل شده اند که باید برای استفاده، با پلی استیشن 5 جفت شود. نمایشگر OLED با قابلیت تنظیم، وضوح 2000 در 2040 پیکسل در هر چشم با وسعت دید 110 درجه ای و نرخ بروزرسانی تصویر 120 هرتز برای این دستگاه واقعیت مجازی در نظر گرفته دشه است.

این هدست همچنین به سنسورها و دوربین هایی از جمله ژیروسکوپ سه محوره، شتاب سنج سه محوره و حسگر مجاورت مجهز شده است. دوربین های IR برای ردیابی چشم و چهار لنز دیگر برای ردیابی هدست و کنترلر وجود دارد. همچنین موتور لرزش، میکروفون داخلی و جک هدفون استریو دیگر موارد قابل ذکر است. نوع اتصال این هدست به کنسول با استفاده از کابل USB-C و بلوتوث 5.1 است. همچنین هدست جدید باریکتر و سبکتر از نسخه قبلی است که در سال 2016 با قیمت 399.99 دلار عرضه شد. کنترل‌کننده‌های دستی، بسیاری از ویژگی‌های گیم‌پد DualSense PS5 همچون موتور هپتیک را تکرار می‌کنند. بازخورد لمسی، حسگر حرکت شش محوره، و ترکیب جوی استیک آنالوگ و دکمه‌ها، می تواند تجربه ویژه ای را به کاربر ارائه کند. انتظار می رود بیش از 20 بازی (به طور جداگانه) در هنگام راه اندازی PlayStation VR2 در دسترس کاربران باشند.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد