شرکت Eidos Montreal بر روی شماره جدید Deux Ex کار می کند

ادعا شده است که بازگشت به دنیای سایبرپانک Deus Ex به لطف توسعه دهندگان Human Revolution و Mankind Divided Eidos Montreal در راه است. بلومبرگ پس از افشای روز گذشته مبنی بر تعطیل شدن استودیوی خواهر اونوما، بخشی از اطلاعات را مبنی بر اینکه بازی جدید Deus Ex در مراحل اولیه قرار دارد، گزارش کرد. گفته می‌شود که Eidos Montreal روی یک بازی کاملاً جدید کار می‌کند، و همچنین در ساخت برخی از سری‌های متعلق به مایکروسافت، از جمله Fable جدید، کمک می‌کند.

بازگشت به دنیای سایبرپانک

شش سال از آخرین بازی Eidos Montreal در سری Deus Ex می گذرد، بنابراین به نظر می رسد مدت زمان مناسبی بین آن و هر برداشت جدیدی از سریال وجود داشته باشد. مالک جدید استودیوی توسعه، Embracer Group، در اوایل سال جاری گفت که در بازی‌های بیشتری از سری Deus Ex و همچنین سایر IPهای کسب‌ شده مانند Tomb Raider و Legacy Of Kain، «پتانسیل بسیار خوبی» دیده‌اند.

شرکت Eidos Montreal اخیراً کنترل مالکیت معنوی Deus Ex را به دست آورده است. هنگامی که اسکوئر انیکس Eidos را به Embracer Group در ماه (( می  )) فروخت، در مورد مالکیت فرنچایزها که اغلب به اندازه استودیوهای سازنده آنها ارزشمند هستند، سوالی مطرح شد. در ماه سپتامبر، Crystal Dynamics  و Eidos با افتخار اعلام کردند که به ترتیب مالکیت رسمی فرنچایز Tomb Raider  و Deus Ex را دارند و راه را برای بازی های بیشتری از این سری محبوب هموار می کنند.

لبته Eidos-Montréal جدیدترین متولی سری Deus Ex است که Deus Ex: Mankind Divided در سال 2016 را توسعه داده است، بر اسپین آف موبایلی 2014 The Fall نظارت کرده و Deus Ex: Human Revolution تحسین شده در سال 2011 را ایجاد کرده است.

در مورد اینکه این بازی جدید Deus Ex چه می تواند باشد، سرنخ های کمی داریم. جف گراب، یکی از اعضای این صنعت گفت که Eidos می‌خواست «کاری را انجام دهد که Cyberpunk 2077 نمی ‌توانست» در ماه اوت انجام دهد، اما چنین پروژه ای تحت نظارت Square Enix غیرممکن بود. برعکس، Embracer  گفت که «پتانسیل بسیار خوبی» در دنباله‌ها، بازسازی‌ها، ریمسترها و اسپین‌آف‌های تمام  IP‌های اخیراً خریداری شده خود از جمله Deus Ex دیده است.

استویو Eidos Montreal که دست نخورده باقی مانده است، بر روی بازی “بچه های سوار بر دوچرخه” الهام گرفته از Stranger Things کار می کرد که البته آن را لغو کرده است. آنها اکنون در حال کار بر روی یک IP جدید، یک همکاری مشترک با Xbox و Fable و یک Deus Ex جدید هستند.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024