لپ تاپ GF75 جدیدترین عضو از خانواده 17 اینچ های MSI با بدنه ای باریک

با این که لپ تاپ های 15 اینچ از نظر ابعاد و وزن بهترین گزینه برای جابجایی هستند، اما باید این نکته را در نظر بگیریم که گیمرها و گرافیست ها با نمایشگری بزرگتر از ابعاد 15 اینچ راضی می شوند. به همین منظور MSI لپ تاپ GF75 که جدیدترین عضو 17 اینچ است را با وزنی کم و بدنه ای باریک تولید کرده است.

خوش پوش

این لپ تاپ از بدنه ای با آلیاژ آلومینیوم برس خورده استفاده می کند که در کنار زیبایی، استقامت و ضد زنگ بودن، از وزن کمی هم برخوردار است. برای استقامت بیشتر بخش های متحرک این لپ تاپ، MSI از لولاهای کشویی بهینه ای استفاده کرده تا طول عمر این بخش از لپ تاپ بیشتر از مدل های مشابه باشد.

همانطور که اشاره کردیم گیمرها و طراحان می خواهند نمایشگری بزرگ را در کنار وزن کم دستگاه در خدمت داشته باشند. این موردی است که ام اس آی به خوبی توانسته از پس آن برآید. لپ تاپ GF75 تنها با 2.2 کیلوگرم وزن و قطر 22 میلی متر، یکی از باریک ترین محصولات 17 اینپ گیمینگ بازار است.

نمایشگر

لپ تاپ GF75 از نمایشگر 17.3 اینچ با رزولوشن 1080×1920 پیکسل از نوع IPS استفاده می کند. این نمایشگر از زاویه دید گسترده و پوشش مات برخوردار است. لپ تاپ GF75 به لطف حاشیه باریک دور نمایشگر، نسبت نمایشگر به بدنه ای برابر با 88 درصد دارد که برای چنین محصولی چشمگیر است.

قدرتمند

گزینه های مختلفی برای انتخاب پردازنده برای این لپ تاپ وجود دارد. اما بالاترین پردازنده مورد استفاده، پردازنده Core i7-8750H نسل 8 اینتل است. این پردازنده از معماری ساخت 14 نانومتری ساخته شده و دارای 6 هسته پردازشی و 12 رشته موازی است. فرکانس کاری این پردازنده در حالت پایه برابر با 2.2 گیگاهرتز است و در حالت بوست به 4.1 گیگاهرتز می رسد. همچنین این پردازنده از 9 مگابایت کش و توان حرارتی 45 وات بهره می برد.

وجود دو اسلات رم، دست کاربر را برای انتخاب ظرفیت های مختلف باز می گذراد. البته خریداران در نهایت می توانند 32 گیگابایت رم از نوع DDR4 را با فرکانس کاری 2666 مگاهرتز انتخاب کنند.

خریداران همچنین می توانند بین دو مدل کارت گرافیک GTX 1050 و GTX 1050 Ti یکی را انتخاب کنند. منبع ذخیره سازی این لپ تاپ هم یک هارد و یک NVMe M.2 با ظرفیت های مختلف است. برای خنک کردن لپ تاپ ام اس آی از فن دوگانه به همراه 4 هیت پایپ استفاده کرده تا حرارت پردازنده و پردازنده گرافیکی را به خوبی دفه کند.

پست های مرتبط

شرکت Razer لپ‌ تاپ گیمینگ Blade 18 خود را عرضه کرد : پردازنده Core i9-14900HX، کارت گرافیک RTX 4090 و فناوری Thunderbolt 5 !

مک‌بوک ایر M3 با اتصال به دو مانیتور خارجی نصف عملکرد خود را از دست می‌دهد!

مک‌ بوک ایر M3 به دلیل نداشتن فن عملکرد خوبی را در کارهای سنگین ارائه نمی‌دهد