مایکروسافت چه محصولاتی را برای 2019 تولید می کند؟

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی همه نگاه ها به شرکت های بزرگ است تا ببینند چه برنامه ها و محصولاتی را برای آینده خواهند داشت. اگر کنجکاو هستید تا ببینید مایکروسافت چه محصولاتی را برای 2019 تولید می کند، با ما همراه باشید تا از نام محصولات مایکروسافت که پیشنهاد شده اند  با خبر شوید.

آنچه که از خبر ها مشخص است به نظر می‌رسد تبلت مجهز به نمایشگر دوگانه مایکروسافت به زودی رونمایی می شود، اما این لیست شامل محصولات جالب دیگری نیز هست.

منبع این اخبار یک نویسنده شناخته شده به نام براد اسمس (Brad Sams) است که برخی از اطلاعات قابل اعتماد از محصولات مایکروسافت را عنوان نموده است. وی همچنین یک کتاب به نام زیر سطح (Beneath the Surface) دارد که تاریخچه گذشته و آینده محصولات مایکروسافت را پوشش می دهد.

به گفته  براد اسمس ، مایکروسافت محصولات زیر را برای عرضه در بین سال های 2019 تا 2020 برنامه ریزی کرده است:

1-       Surface Ambient Computing Device – بهار سال 2019

2-       لپ تاپ سرفیس با پردازنده‌ی AMD – سه ماهه چهارم سال 2019

3-       یک سرفیس پرو جدید با درگاه USB-C و حاشیه‌های باریک نمایشگر – سه ماهه چهارم سال 2019

4-       تبلت منعطف Andromeda با نمایشگر دوگانه و پشتیبانی از اتصال LTE – نیمه‌ی دوم سال 2019

5-       سرفیس بوک جدید – سه ماهه اول سال 2020

6-       سرفیس مانیتور/ استودیو – سال 2020

برخی از محصولات جالب در لیست وجود دارد به عنوان مثال نسل جدید سرفیس بوک. علاوه بر این، مایکروسافت یک سرفیس لپ تاپ جدید با تراشه AMD  را معرفی خواهد کرد که وابستگی این شرکت را به اینتل کاهش دهد. همچنین تبلت منعطف اندرومدا (Andromeda) نیز در این لیست قرار دارد و به نظر می رسد تا پایان سال 2019 روانه بازار شود. در حالی که اندرومدا یک محصول متفاوتی است اما مایکروسافت از آن برای رقابت با دیگر شرکت ها مثل ال جی، اوپو، هوآوی و گوشی های سریF  سامسونگ استفاده خواهد کرد.

همچنین، جالب است بدانید که شرکت آمریکایی، سرفیس پرو بعدی با درگاه USB Type-C روانه‌ بازار خواه شد. اما محصول امیدوار کننده یک سرفیس مانیتور/ استودیو است که به کاربر اجازه افزایش حافظه یا حتی تغییر پردازنده را می دهد که تا سال 2020 به بازار ها راه می یابد.

منبع : Gizchina

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد