مجهز شدن سامسونگ گلکسی اس 10 به رم جدید LPDDR5

سامسونگ گلکسی اس 10 با رم LPDDR5

در حالی که یک ماه تا رونمایی خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 مانده است کم کم مشخصات فنی بیشتری از این گوشی های هوشمند منتشر می شود. بعد از مشخص شدن صفحه نمایش قطعی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند حال نیز سامسونگ اعلام کرده سامسونگ گلکسی اس 10 به رم های جدید LPDDR5 مجهز خواهند شد.

رم LPDDR5 قدرتمند تر با مصرف انرژی کمتر

سامسونگ تابستان سال گذشته بصورت رسمی از رم های جدید LPDDR5 خود رونمایی کرد و اذعان داشت از این رم قدرتمند برای گوشی های هوشمند آینده خود استفاده خواهد کرد، حال نیز مشخص شده است این غول قدرتمند کره ای از رم جدید خود برای اولین بار در گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 10 استفاده خواهد کرد.

بنا به گفته سامسونگ رم های LPDDR5 از قدرت بالاتر 30 درصدی با سرعت انتقال داده 6400 مگا بیت بر ثانیه به نسبت رم های سری قبلی یعنی LPDDR4 بهره خواهند برد، در مقابل همانند پردازنده های 7 نانومتری نسل جدید قدرتمند از مصرف انرژی کمتری نیز برخوردار خواهد بود. البته باید خاطر نشان کرد این رم های جدید سامسونگ تنها برای مدل های گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس استفاده خواهد شد و به احتمال زیاد گلکسی اس 10E از رم LPDDR4 استفاده خواهد کرد.

با توجه به اهمیت AI یا همان هوش مصنوعی در گوشی های هوشمند جدید این رم قدرتمند کارایی این قابلیت جذاب را بسیار بهتر از قبل خواهد کرد. از دیگر نکته های گوشی های هوشمند این خانواده می توان به 5G بودن گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس اشاره کرد و طبعا گلکسی اس 10E با توجه به قیمت ارزانتر از امکانات ضعیف تری نیز برخوردار خواهد بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !