مشخصات فنی جدید منتشر شده از سامسونگ گلکسی اس 10

همانطور که قولش را داده بودیم، تمام اخبار و شایعاتی که تا به الان از سامسونگ گلکسی اس 10 به عنوان پرچمدار جدید این شرکت منتشر شده است و هر اخباری که هر لحظه ممکن است از این گوشی هوشمند منتشر شود را گروه بنچیمو منتشر می کند.

ما سر قول خود مانده ایم و شما می توانید تمام شایعات پرچمدار آینده این شرکت معروف کره ای را در وب سایت ما با جزئیات مشاهده کنید.

ساعاتی هنوز نگذشته است که سامسونگ خبر مجهز شدن صفحه نمایش یکی از مدل های گلکسی اس 10 را به صفحه اینفینیتی O همانند گلکسی A8s را منتشر کرده است. حال دوباره این شرکت مشخصات داخلی این گوشی هوشمند را منتشر کرده است.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی اس 10

سامسونگ همانطور که قبلا گفته بود از بین چهار محصول منتشر شده قرار است یک محصول با قابلیت های خاص و البته قیمت در نظر گرفته بالاتر به نسبت مابقی پرچمداران خود معرفی کند. در مورد این گوشی هوشمند ما تنها خبر بهره بردن این مدل خاص به بدنه سرامیکی را شنیده ایم.

این مدل خاص قرار است از صفحه نمایش 6.7 اینچی بهره ببرد که به نسبت محصولات دیگری که قرار است به همراه هم معرفی شوند بزرگتر خواهد بود. سامسونگ قرار است برای اولین بار در عرصه گوشی های هوشمند از رم 12 گیگابایتی برای این محصول استفاده کند.

برخی نیز معتقد هستند این گوشی هوشمند از رم 10 گیگابایتی بهره خواهد برد. در کل استفاده از این میزان رم برای گوشی هوشمند شاید از نظر خیلی از کارشناسان و کاربر های حرفه ای میزان رم استفاده شده اضافی و بی استفاده بدانند. عجله نکنید!!! با توجه به بهره بردن این محصول خاص سامسونگ از نسخه دسکتاپی که قابلیت تبدیل گوشی شما را به رایانه ای تقریبا کامل را دارد، انتخاب این میزان رم بسیار مناسب و هوشمندانه می باشد.

برای حافظه داخلی نیز این شرکت بیان کرده است که گلکسی اس 10 قرار است از حافظه داخلی 1 ترابایتی بهره ببرد. این به معنی آن نیست که 1 ترابایت تماما حافظه داخلی باشد، منظور از 1 ترابایت حافظه داخلی، 512 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 512 گیگابایت حافظه میکرو اس دی بوده. چنین میزان حافظه داخلی برای سامسونگ گلکسی نوت 9 نیز استفاده شده است.

دوربین سامسونگ گلکسی اس 10

همانطور که گفتیم با توجه به رونمایی سامسونگ گلکسی A9 2018 اولین گوشی هوشمند مجهز به چهار دوربین اصلی، به احتمال زیاد پرچمداران آینده سامسونگ نیز از حداقل چهار دوربین اصلی با مجهز شدن به فناوری 3D Time که قابلیت گرفتن عکس های سه بعدی با کیفیت بهتری نسبت به سنسور عمقی A9، بهره خواهد برد. استفاده از دو سنسور برای دوربین سلفی نیز از دیگر احتمالات قوی می باشد.

با ما همراه باشید تا اخبار لحظه به لحظه از این پرچمداران سامسونگ که نیامده کلی سر و صدا به پا کرده اند را دنبال کنید.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !