مشخصات منتشر شده از سنسور های دوربین اصلی وان پلاس 7

وان پلاس 7 به عنوان نماینده بعدی پرچمداران این شرکت با توجه به شایعات منتشر شده قرار است دست پر پا به عرصه رقابت بگذارد، پیش از این وان پلاس تاریخ 14 اردیبهشت را برای رونمایی رسمی این گوشی هوشمند مشخص کرد و تصاویری از طرح های پیش بینی شده برای پرچمدار جدید وان پلاس نیز منتشر شد. اما یکی از جالب ترین اتفاقات برای این گوشی هوشمند استفاده از طراحی دوربین سلفی پاپ آپ برای حذف کامل ناچ از صفحه نمایش می باشد. سوای این اطلاعات حال شایعاتی از مشخصات سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند منتشر شده که به آن ها می پردازیم.

وان پلاس 7 اولین گوشی هوشمند این شرکت با دوربین های اصلی سه گانه

یکی از موفق ترین محصولات این شرکت، وان پلاس 6T بود که توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد. فروش فوق العاده خوب این گوشی هوشمند نیز نشان از محبوبیت بالای این محصول و البته قیمت مناسب در نظر گرفته شده برای آن داشت. وان پلاس 6T از دوربین های اصلی دو گانه استفاده کرد، اما پرچمدار جدید این شرکت قرار است از سنسور های اصلی سه گانه برای این منظور بهره مند شود.

حال به لطف یکی از شایعه پراکنان معروف یعنی مکس جی، با توجه به پستی که در توییتر خود منتشر کرده، مشخصات سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند را لو داده است.

مشخصات سنسور های دوربین اصلی وان پلاس 7

با توجه به آنچه در تصویر مشاهده می کنید، احتمالا دوربین های اصلی سه گانه وان پلاس 7 به یکی سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 به همراه سنسور عریض 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 مجهز خواهد شد.

البته این مشصات در حد یک شایعه می باشد اما این را هم نباید فراموش کنیم همواره شایعات تا حد زیادی در پایان به واقعیت تبدیل می شوند. تقریبا دو هفته تا رونمایی رسمی این گوشی هوشمند زمان باقی است و قطعا اخبار دیگری از این پرچمدار جدید در روز های آینده منتشر خواهد شد، با ما همراه باشید.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !